  • 21. Data: 2005-01-19 13:44:51
    Temat: Re: Czy ktoś już wpłacał na multikonto?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-19 14:15 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Kuba myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > To już zupełnie inna sprawa.

    Wcale nie inna. Napisałeś, że ma być napis "kasa" (żebyś nie miał
    problemów z orientacją) i ograniczenie czynności do wpłacania i
    wypłacania (zgodnie z napisem). I z tego Ci wyszło, że nie będzie
    kolejek. Moim zdaniem takowego, przyczynowo-skutkowego związku nie ma.
    W samym słowie kasa nic złego nie ma, tyle tylko, że jak się
    zastanowiłem, to w ostatnich latach zwykle uciekałem z banków, w których
    wzmiankowany napis był, do takich, gdzie go braknie. Pewnie jest tak
    dlatego, że nie odczuwam zbyt często potrzeby korzystania z kas, bowiem
    wystarczają mi "inne kanały". Jednakże, nawet w tych nielicznych
    przypadkach, w których wpłacałem gotówkę w banku (także w Multibanku),
    nie miałem problemu z wykryciem, gdzie się udać w tym celu.

  • 22. Data: 2005-01-19 14:12:30
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 1/19/05 2:44 PM, Pan(i) yayco napisał(a) :

> [...]
    > problemów z orientacją) i ograniczenie czynności do wpłacania i
    > wypłacania (zgodnie z napisem). I z tego Ci wyszło, że nie będzie

    Chyba nie do końca się zrozumieliśmy. Napisałem że w TYM KONKRETNYM
    PRZYPADKU, CZYLI MULTIBANKU może to poprawić sprawność obsługi.
    Mamy tu nieliczną grupę klientów wykonujących operacje z gotówką,
    więc kolejek przy "tylko kasie" by pewnie nie było, a tak niestety
    trzeba czekać :( czasem długo.

> [...]
    > przypadkach, w których wpłacałem gotówkę w banku (także w Multibanku),
    > nie miałem problemu z wykryciem, gdzie się udać w tym celu.

    Nie mów że jak poszedłeś pierwszy raz wpłacać to od razu
    odgadłeś, że "recepcja" będzie tym czego szukasz, czyli kasą.
    A niby dlaczego nie boks ze stolikiem, albo gdzieś w drugim
    pomieszczeniu? Oczywiście, raz zapytałeś i wiesz, ale
    dlaczego nie można przyczepić tabliczki?? Już niech nie
    będzie "KASA", może być "Multi-Wpłay-i-Wypłaty".
    Jakaś ergonomia w pomieszczeniu powinna być.....

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl

  • 23. Data: 2005-01-19 14:23:14
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-19 15:12 (a było wonczas zimno jak
> [...]

    > Mamy tu nieliczną grupę klientów wykonujących operacje z gotówką,
    > więc kolejek przy "tylko kasie" by pewnie nie było, a tak niestety

    Jeżeli, jak piszesz niewielu klientów dokonuje operacji gotówkowych, to
    wyodrębnianie KASY byłoby marnotrawstwem, za które w ostatecznym
    rachunku zapłacili by klienci. Wolę nie.

> [...]
    > będzie "KASA", może być "Multi-Wpłay-i-Wypłaty".
    > Jakaś ergonomia w pomieszczeniu powinna być.....

    A jednak. W życiu mi nie przyszło, że to ma być jakaś "recepcja", bo
    niby po cholerę. Na przeciwko drzwi był blacik, a za nim siedział (albo
    stał, nie pomnę) chłopczyk. Spytałem chłopczyka *czy* (a nie *gdzie*)
    mogę wpłacić pieniądze, a chłopczyk powiedział "proszę bardzo". Akurat
    było pusto w oddziale. Gdyby była kolejka, to pewnie bym się po kolejce
    zorientował. Wedle mojego doświadczenia największe, kolejki są do kasy.
    Inna sprawa, że niektóre oddziały multibanku są już nadmiernie
    "obciążone" klientami i tam takich *uniwersalnych* stanowisk powinno być
    dwa, albo więcej.

  • 24. Data: 2005-01-20 01:58:29
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Wed, 19 Jan 2005 12:22:58 +0100, na pl.biznes.banki, Sławomir Szyszło w
    wiadomości <news:csljf2.1gk.1@slaszysz.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > LOL. Kasa jest zwykle tam, gdzie siedzi jakiś człowiek lub może siedzieć.

    Taaak. Np. portier lub inny ochroniarz :)
    A potem będzie afera taka sama jak kilka lat temu w tym banku, gdzie
    dyrektorka osobiści przyjmowała wpłaty od jakiegoś zaufanego klienta, aż
    się okazało, że pieniądze klienta gdzieś znikły, a bank do niczego się
    nie poczuwa.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 25. Data: 2005-01-20 05:16:51
    Od: maHo <m...@p...net>

    yayco wrote:
    [ciach]
    > Nota bene: jak według Ciebie wygląda kasa z prawdziwego zdarzenia?
    > Mam nadzieję, że nie chodzi Ci o grubą szybę i obowiązkową kolejkę
    > emerytów...

    koniecznie szyba musi być dźwiękoszczelna, mikrofony-głośniczki rzęzić
    tak żeby się nie dało nic zrozumieć, tak by jedyną metodą komunikacji
    głosowej była rozmowa przez otwór do podawania pieniędzy/papierów przy
    równoczesnym wypięciu się na resztę sali. :)

    pozdrav

    maHo

  • 26. Data: 2005-01-20 06:51:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> wrote in message

> [...]
    > dyrektorka osobiści przyjmowała wpłaty od jakiegoś zaufanego klienta, aż
    > się okazało, że pieniądze klienta gdzieś znikły, a bank do niczego się

    A w Moskwie na placu Czerwonym rozdają samochody.... ;)

    Maciej

  • 27. Data: 2005-01-20 08:39:30
    Od: "Fosgate" <f...@p...onet.usun.to.pl>

    > To fakt, zdecydowanie masz racje : (
    > Brak kasy z prawdziwego zdarzenia sprawia, ze czeka sie bardzo dlugo na
    > wlasne pieniadze. Doswiadczylem tego kilka razy w Arkadii czekajac az
    > obsluga upora sie ze stosem papierow.

    A od czego jest bankomat ? W Multi dzienny limit to 3500zł więc chyba
    wystarczy, poza tym WYPŁATY w oddziale poniżej 3500zł są obciążone
    prowizją, więc trzeba być chyba myślącym inaczej aby czekać w kolejce po
    wypłatę 500zł i zapłacić od tego prowizję.
    RF

  • 28. Data: 2005-01-20 11:26:34
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 20 Jan 2005 06:51:38 GMT, na pl.biznes.banki, MK w wiadomości
    <news:_xIHd.3310$2e4.1268@news.chello.at> napisał(a):

    > A w Moskwie na placu Czerwonym rozdają samochody.... ;)

    Masz jakieś informacje, że odbyło sie to inaczej niż opisałem?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 29. Data: 2005-01-20 11:30:21
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > A od czego jest bankomat ? W Multi dzienny limit to 3500zł więc chyba
    > wystarczy

    Nie wystarczy

    > poza tym WYPŁATY w oddziale poniżej 3500zł są obciążone
    > prowizją, więc trzeba być chyba myślącym inaczej aby czekać w kolejce
    > po wypłatę 500zł i zapłacić od tego prowizję.
    > RF

    No comment

    wkg

  • 30. Data: 2005-01-21 02:58:58
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    > To nie jest recepcja tylko kasa.
    > Nota bene: jak według Ciebie wygląda kasa z prawdziwego zdarzenia?
    > Mam nadzieję, że nie chodzi Ci o grubą szybę i obowiązkową kolejkę
    > emerytów...

    ZTCW to są chyba jakieś przepisy dotyczące tego, jak powinna wyglądać KASA i
    jakie powinna mieć zabezpieczenia - przede wszystkim szyba między klientem,
    a kasjerka.

    a tak w ogóle to Centrum Usług Finansowych (czy jak to się tam nazywa), to
    dziwna instytucja. Kiedyś jak miałem konto w Multi i chciałem wpłacić na nie
    pieniądze, to pani w tej "recepcji" (która była zaraz przy wejściu) wzięła
    je ode mnie, zapakowała w woreczek strunowy i wrzuciłą do urny którą miała
    za plecami; a następnie wydrukowała potwierdzenie :-) Nie wspomne tez o
    fakcie, że mając banknot 200zł., nie możemy wpłacić na konto kwoty np. 150zł
    (bo nie ma możliwości wydania reszty).

    No cóż - dziwny dla mnie bank. Wole jednak zwykłe kasy.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski