eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy identyfikujesz sie ze swoim bankiem ??? › Re: Czy identyfikujesz sie ze swoim bankiem ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy identyfikujesz sie ze swoim bankiem ???
    Date: Mon, 16 Feb 2004 09:22:58 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <c0punl$2ck$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <c0kibd$b8m$1@absinth.dialog.net.pl> <c0kn0j$mm8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <0...@4...com>
    <c0le5p$d4u$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <r...@4...com>
    <c0nhn8$5tg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <a...@4...com>
    Reply-To: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl>
    NNTP-Posting-Host: dl38.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1076919861 2452 80.54.234.38 (16 Feb 2004 08:24:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Feb 2004 08:24:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:285560
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości
    news:abuu201pgcb84t46d7757255bnqi2def17@4ax.com...

    > Wlasnie Ty dajesz popisowy przyklad bleblania, a wlasciwie to nawet
    belkotania.

    Widzę, że poczułeś się urażony więc przepraszam. Nie było moją intencją
    zrobić Ci przykrości.

    > Gdzie sa Twoje rzeczowe argumenty?

    W postach powyżej. Widzisz IMHO pewne sprawy to tylko kwestia pewnej umowy
    społecznej. Umowa społeczna ma zaś to do siebie, że nie jest faktem a
    jedynie pewnym założeniem. Im więcej mam lat, tym bardziej uświadamiam
    sobie, że wiele umów społecznych tak naprawdę służy niewielkiej grupie
    społecznej. Mimo tylu różnych zawodów, jakie doświadczyłam i choć przychodzi
    mi to z trudem, nadal jednak staram się jakoś tam wierzyć w człowieka i
    drażni mnie, rani i niepokoi (wykreślić to, co wydaje Ci się patetyczne) gdy
    ten człowiek tak łatwo daje z siebie robić pajaca. Uważam także, że miłość
    do gadżetów rujnuje wielu osobom umiejętność analitycznego przyglądania się
    produktom, jakie są im oferowane. IMHO warto jest powalczyć z własnym
    pierwotnym entuzjazmem aby zauważyć, że na rynku istnieje wiele "placówek
    zaufania publicznego" i każda z nich popełnia błędy.
    Swoją drogą temat ten wart jest jeśli nie poważnej pracy to choćby
    rozprawki: "Jak sprawić, aby odbiorca produktu stał się jego żywą reklamą".
    Co innego jest bowiem pochwalić produkt, ucieszyć się, że jest na rynku a co
    innego stać się jego wyznawcą - zaślepionym bezgraniczną miłością. Ciągle ta
    psychologia społeczna = psychologia tłumu ;)

    M.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1