    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy bank musi usunąć dane osobowe z BIK-u
    Date: Thu, 17 Feb 2005 13:27:44 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062042.chello.pl

    Monika <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Na stronie GIODO jest Wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w
    > Warszawie Sygn. akt SA/Wa 547/04,z którego wynika,że bank ma
    > obowiązek usunięcia danych osobowych ze zbioru danych Biura
    > Informacji Kredytowej S.A, kiedy nastąpiła całkowita spłata kredytu i
    > rachunek bankowy został zamknięty.W związku z tym zwróciłam się do

    Chodzi Ci o to?
    http://www.giodo.gov.pl/data/filemanager_pl/620.pdf

    Odwolanie chyba bylo, bo ostateczny wyrok ma byc w przyszlym tygodniu
    podjety. Wiec na razie powolywac sie nie mozesz.
    Zreszta dzisiaj mialo byc (nie wiem czy bedzie) glosowanie nowelizacji
    ustawy o ochronie informacji niejawnych, zmieniającej m.in. niektóre
    przepisy prawa bankowego, w tym art. 105 ust. 4. Przetwarzanie informacji
    stanowiących tajemnicę bankową ma być dopuszczalne do 5 lat od dnia
    wygaśnięcia zobowiązania.

    A swoja droga - moze sie pozniej okazac, ze przez to, ze w BIKu cie nie ma
    zaplacisz znacznie wiecej z czysta kartoteka niz majac dobra (jak mniemam?)
    historie kredytowa.

    Zadbaj o swoje pieniądze!