  • Data: 2002-06-13 08:43:06
    Temat: Re: Czy bank mógł tak zrobić ??? Długie
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości
    news:ae9k99$2r5$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > kożystając
    > prowadzoną
    Od
    > 0.5%

    > :-)
    >
    > A gdzie tu widzisz wykorzystanie ROR do DG?

    Jest to sprawa _oceny_
    Andrzej napisal, ze tak bylo
    Pan wie, pani wie, pan wie ze pani wie i pani wie ze pan wie ze ona
    wie...;-))
    Ocena: bylo.

    > I co z tego? Jest jakis zakaz tego typu transferow?

    jes jezeli nie sa wykonywane w dobrej wierze.
    A nie byly
    Pani wiedziala, ze....

    > A IMHO nie mial.

    Podobno na tym polega dyskusja ;-)
    Naiwnoscia jest sadzic, ze jedynym dowodem jest papier.

    > I tym milym akcentem EOT.

    Bo ja wiem...???

    --
    Pozdrowienia