eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy WVbankdirect usunelo ubezpieczenie oc z konta standart? › Re: Czy WVbankdirect usunelo ubezpieczenie oc z konta standart?
  • Data: 2005-03-27 07:50:09
    Temat: Re: Czy WVbankdirect usunelo ubezpieczenie oc z konta standart?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    gilberto napisał(a):

    > Regulaminy juz poprawili. Zmiany nastapily juz od 1 stycznia 2005 ! A wysylali
    > podobno jeszcze stare zestawy startowe z trescia, ze oferowane jest
    > ubezpieczenie oc w zyciu prywatnym i towarow zakupionych za pomoca karty.
    >
    > Teraz ubezpieczenie w koncie standart jest tylko w ramach niuprawnionego uzycia
    > karty i utraty pieniedzy pobranych z bankomatu.

    a na stronie http://www.vwbankdirect.pl/KontoEDirect.html nadal:

    Po drugie, zawierając umowę o Konto e-direct dostajesz od nas w pakiecie
    bardzo atrakcyjne ubezpieczenie na nieuprawnione użycie karty, OC w
    życiu prywatnym, a w pakiecie srebrnym i złotym dodatkowo ubezpieczenie
    samochodowe assistance, NNW i turystyczne.

    Naprawdę nigdy nie spotkałem się z tak niepoważnym bankiem jak VW.