  • Data: 2005-01-28 19:09:24
    Temat: Re: Czy PKO Bank Polski zbankrutuje?
    Od: "Konrad" <k...@o...na.grupie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Hmm a nie mogl obciazyc tej osoby tymi kosztami?
    moglby, ale mialby wiecej pracy.

    > Znaczy jesli pracownik musialby specjalinie isc i kupowac znaczek - to
    > heheh - nie dziwie mu sie (bo maja np podpisana umowe z Poczta na terenie
    > Polski).
    jakby chcial - toby poszedl :) A tak serio - to ciekaw jestem tylko co ten
    pracownik mialby wyslac, ze wymagalo toto wyslania w formie papierowej a nie
    elektronicznej...

    > A piszac o ratowaniu sie i bankructwie - zenada

    a tu to chyba koledze Amrze sie czujnik ironi wylaczyl :) A swoja droga
    Panie Michale - przyganiał kociol garnkowi (vide watek sprzed kilku dni o
    skok-ach i wieszczenie zagrozen bezpieczenstwa pieniedzy depozytariuszy...
    :)

    pozdrawiam
    Konrad K.