  • Data: 2005-12-08 15:38:33
    Temat: Re: Czas oczekiwania na kredyt hipoteczny w Fortis Bank
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 07 Dec 2005 20:47:07 GMT, XYZ napisał(a):

    > To sa wrozenia z fusow i zero jakichkolwiek 100% informacji. Kazdy moze
    > powiedziec iz wg jego wiedzy bedzie drozej a co jak bedzie jeszcze taniej ;)
    >
    > Do franka ieuro nalezy podchodzic z dystansem.

    Oczywiście, że są to jakieś tam spekulacje i ja nie miałem zamiaru robić z
    tego afery. Sam jestem zainteresowany faktem jak będzie dalej, bo w
    najbliższej przyszłości będę brał kredyt na mieszkanie. A skoro jest to
    lista _dyskusyjna_, to ja dorzuciłem swoje trzy grosze...

    --
    Pozdrawia, [2005-12-08 14:57:29]
    Piotr Miller >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> pe_em70.systempartnerski.pl