  • 1. Data: 2012-07-16 13:02:44
    Temat: Cos nowego w Optima ?
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Dostalem sms ze czeka na mnie mail po zalogowaniu
    ale nie mam teraz dostepu do tokena - cos nowego moze ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-07-16 13:18:00
    Temat: Re: Cos nowego w Optima ?
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-16 13:02, Waldek pisze:
    > Dostalem sms ze czeka na mnie mail po zalogowaniu
    > ale nie mam teraz dostepu do tokena - cos nowego moze ?

    też dostałem info na maila, że czeka na mnie informacja w ichniejszej
    poczcie wewnętrznej,
    loguje się i patrzę i nic, nie ma żadnej nowej wiadomości

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2012-07-16 14:12:41
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > też dostałem info na maila, że czeka na mnie informacja w ichniejszej
    > poczcie wewnętrznej,
    > loguje się i patrzę i nic, nie ma żadnej nowej wiadomości

    Tez dostalem, tez zalogowalem sie i tez nic nie ma.
    Na cholere dupe zawracaja.
    I to jeszcze z rana.

  • 4. Data: 2012-07-16 14:25:52
    Od: luc <b...@g...net>

    On 16 Lip, 14:12, "Q" <n...@s...org> wrote:

    > Tez dostalem, tez zalogowalem sie i tez nic nie ma.
    > Na cholere dupe zawracaja.
    > I to jeszcze z rana.

    Dostałem już dwa sms'y, ale nie chciało mi się logować. A przysłali
    to:

    ===============================
    Witamy serdecznie!
    Wkrótce, bo 14 lipca oprocentowanie na Twojej lokacie jednodniowej
    zmieni się na 5% i nie będzie to już najlepszy produkt w naszej
    ofercie.
    Dbając o Twoje zyski proponujemy abyś ulokował swoje oszczędności na
    jednym z naszych trzech bardzo atrakcyjnie oprocentowanych produktów:

    Lokata 6% na 6 miesięcy, która wypłaca aż 5,6%w przypadku zerwania
    przed czasem. Dostępna wyłącznie w Centrum Obsługi Klienta tylko dla
    naszych pierwszych Klientów
    Gwarantowane 5,8% na Koncie Oszczędnościowym aż do końca roku 2012! 0
    zł za wszystkie przelewy - to najbardziej elastyczne Konto
    Oszczędnościowe na rynku
    6,5 na Polisolokacie na 12 miesięcy. Nasza nowa Polisolokata 5,27% na
    12 miesięcy to tyle, co 6,5% na standardowej lokacie.

    Zadzwoń już dziś do naszego Centrum Obsługi Klienta i skorzystaj z
    możliwości osiągania większych zysków (jesteśmy do Twojej dyspozycji
    od poniedziałku do piątku od 8:00 do 22:00 pod numerami 801 280 280,
    22 574 37 00).
    Życzymy kolejnych miesięcy stabilnych zysków!
    Zespół BGŻOptima
    ===============================

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2012-07-16 14:32:59
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-16 14:25, luc pisze:

> [...]
    > Wkrótce, bo 14 lipca oprocentowanie na Twojej lokacie jednodniowej
    > zmieni się na 5% i nie będzie to już najlepszy produkt w naszej

    dziwne, bo dzisiaj mamy 16 lipiec a u mnie nadal na lokacie jednodniowej
    jest 5,8%, przed chwilą sprawdzałem

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2012-07-16 19:40:59
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 16 Lip, 14:32, lolekanabolek <l...@g...com>
    wrote:

    > dziwne, bo dzisiaj mamy 16 lipiec a u mnie nadal na lokacie jednodniowej
    > jest 5,8%, przed chwilą sprawdzałem

    Tabela oprocentowania mówi jasno, że od 14 lipca jest 5%.
    Na to co pokazuje system się nie patrz, bo mają jakiegoś
    przedpotopowego dinozaura.

    Wychodzi na to, że lepiej jest zlikwidować jednodniowe i wpłacić
    wszystko na główny rachunek, a najlepiej w ogóle się z tego banku
    wynieść.

  • 7. Data: 2012-07-16 20:10:10
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    y.googlegroups.com...
    wrote:

> [...]

    Wychodzi na to, że lepiej jest zlikwidować jednodniowe i wpłacić
    wszystko na główny rachunek, a najlepiej w ogóle się z tego banku
    --------------
    5,8% na koncie oszczednosciowym jest dobra oferta w stosunku do lokat, jak
    nie chce sie lub nie mozna zamrazac gotowki na pare miesiecy. Jest cos
    lepszego na rynku nie otwierajac kolejnego konta osobistego?

  • 8. Data: 2012-07-16 22:41:57
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-16 14:12, Q pisze:

    > Tez dostalem, tez zalogowalem sie i tez nic nie ma.
    > Na cholere dupe zawracaja.
    > I to jeszcze z rana.

    Również należę do grupy wyróżnionych niewidzialną wiadomością w serwisie
    ;) No ale to pewnie kara za wyzerowanie konta ;)

  • 9. Data: 2012-07-17 09:02:00
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 10:40:59 -0700, Clegan napisał(a):

    > Tabela oprocentowania mówi jasno, że od 14 lipca jest 5%. Na to co
    > pokazuje system się nie patrz, bo mają jakiegoś przedpotopowego
    > dinozaura.
    Ale oni chyba odsetki za 14 i 15 naliczyli już 13-ego według starej stopy
    procentowej. Nie sądzę żeby zdecydowali się na korygowanie.

  • 10. Data: 2012-07-17 18:31:51
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > Tez dostalem, tez zalogowalem sie i tez nic nie ma.
    > Na cholere dupe zawracaja.
    > I to jeszcze z rana.

    Odpowiedź z banku:

    Szanowny Panie
    Dziękuję za przesłanie wiadomości.
    Uprzejmie informuję, że nastąpił błąd z naszej strony, sms nie powinien
    zostać do Pana wysłany.
    Przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz jednocześnie informujemy, że
    pracujemy nad rozwiązaniem problemu.