  • 1. Data: 2009-02-16 22:30:25
    Temat: Co ze zlotowka?
    Od: "Krzysztof" <k...@g...tm>

    Czy zloty i euro wroca znowu do kursu okolo 3,50? Jak uwazacie?W tym roku
    bede wymienial okolo 200 000 zl na euro ale gdybym byl pewny ze np. za pol
    roku czy rok znowu zlotowka sie znacznie umocni to chyba poczekalbym.
    Czy mozna na to liczyc?Co zrobilibyscie na moim miejscu?Bede sprzedawal
    mieszkanie i cala sume musze wymienic na euro.Teraz w porownaniu do zeszlego
    roku to straty w tysiacach euro.Czy moze narazie czekac tez ze sprzedaza
    mieszkania?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-16 22:36:38
    Temat: Re: Co ze zlotowka?
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Krzysztof wrote:

    > Czy moze narazie czekac tez ze sprzedaza
    > mieszkania?

    Chcesz sprzedac mieszkanie i wymienic na euro.
    Mieszkania mocno stanialy, euro mocno zdrozalo. Wybrales cholernie kiepski
    moment na taka transakcje ;)

    --
    in

  • 3. Data: 2009-02-16 22:44:56
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Krzysztof" <k...@g...tm> wrote in message
    ne.net...
> [...]
    > mieszkanie i cala sume musze wymienic na euro.Teraz w porownaniu do
    > zeszlego roku to straty w tysiacach euro.Czy moze narazie czekac tez ze

    no to niezły z ciebie optymista...masz zamiar sfnializować transakcje
    sprzedaży w terminie 6M.
    anyway jeśli chcesz kupić EUR poczekaj conajmniej te 6M. Może sie okazać że
    nie bedzie klientów na mieskanie i dzieki temu nie bedzie problemu z wymianą
    waluty...

  • 4. Data: 2009-02-16 22:46:49
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@g...tm> napisał w wiadomości
    ne.net...

    > Czy zloty i euro wroca znowu do kursu okolo 3,50? Jak uwazacie?

    3,50 może prawdopodobnie nie być już nigdy, ale na 4,00 można by spróbować
    poczekać, jeśli ma się czas...

    Wiesz, to jest jednak czyste wróżenie, EUR w perspektywie kilku lat może
    zostać całkowicie zmarginalizowane, nie wiadomo jak się sprawy potoczą.

    marekz

  • 5. Data: 2009-02-16 22:56:03
    Od: BK <b...@g...com>

    On 16 Lut, 23:46, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzysztof" <k...@g...tm> napisał w
    wiadomościnews:4999e90e$0$31874$9b4e6d93@newsspool3.
    arcor-online.net...

> [...]
    >
    > Wiesz, to jest jednak czyste wróżenie, EUR w perspektywie kilku lat może
    > zostać całkowicie zmarginalizowane, nie wiadomo jak się sprawy potoczą.

    Powiem wam, ze ja sie dzis ostro wkurzylem. NBP oglosilo, ze wejscie
    do strefy EURO moze spowodowac wzrost cen.

    Faktycznie przy zaokragleniach pewnie dojdzie do tragedii narodowej i
    kajzerka z 22 groszy skoczy na cale 30. Cala ekonomia w kraju sie
    zalamie i spadnie na nas 7 plag egipskich.

    Tylko tego, ze przez brak EURO jestesmy teraz w gelbokiej "d***e" i
    jak tak dalej pojdzie to nas jak Popiela myszy opiernicza przy EURO za
    jakies 6 zl to nikt w NBP nie mysli. Liczy sie tylko obrona polskiej
    zlotowki i wartosci rodzinnych ;/

    Emerycki elektorat antyEURO w ciagu kilku lat spokojnie sobie zejdzie
    i bawic sie bedzie na wiecznej imprezie u Pana Boga, a my bedziemy sie
    musieli boksowac przez N lat z skutkami takiej "odpowiedzialnej" i
    "racjonalnej" polityki.

  • 6. Data: 2009-02-16 22:58:31
    Od: sorden <s...@w...pl>

    BK wrote:

> [...]
    > i bawic sie bedzie na wiecznej imprezie u Pana Boga, a my bedziemy sie
    > musieli boksowac przez N lat z skutkami takiej "odpowiedzialnej" i

    Amen.

    --
    in

  • 7. Data: 2009-02-16 23:03:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof wrote:
    > Czy zloty i euro wroca znowu do kursu okolo 3,50?

    ja jestem za tym, zeby bylo po 6 zl.

  • 8. Data: 2009-02-16 23:18:40
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 14:56:03 -0800 (PST), BK napisał(a):

> [...]
    > jak tak dalej pojdzie to nas jak Popiela myszy opiernicza przy EURO za
    > jakies 6 zl to nikt w NBP nie mysli. Liczy sie tylko obrona polskiej

    Więc będziesz szczęśliwy, jeśli w 2012 roku zostanie u nas wprowadzone
    euro po kursie 6 PLN/EUR?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2009-02-16 23:23:01
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Chris wrote:

    > Więc będziesz szczęśliwy, jeśli w 2012 roku zostanie u nas wprowadzone
    > euro po kursie 6 PLN/EUR?

    Euro nalezalo wprowadzac razem ze Slowacja, zamiast scigania "ukladu".

    --
    in

  • 10. Data: 2009-02-16 23:46:46
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 00:23:01 +0100, sorden napisał(a):

    > Euro nalezalo wprowadzac razem ze Slowacja, zamiast scigania "ukladu".

    No to miałbyś teraz euro po 4,50 zł.
    Byłbyś dużo szczęśliwszy?

    --
    Pozdrowienia,