  • 1. Data: 2009-02-16 19:33:04
    Temat: Alior - kiedy te "nowości" ?
    Od: dooh <d...@w...pl>

    Witam.

    Na stronie aliora wyczytałem ze wkrótce mają się pjawić nowości typu
    "wybieralne" wizerunki kart płatniczych oraz dostaw akarty kurierem.

    Czy ktoś zna jakieś terminy wprowadzenia tych nowości ?

    --
    by dooh
    Zawodowy Herold Złych Nowin

  • 2. Data: 2009-02-16 20:00:23
    Temat: Re: Alior - kiedy te "nowości" ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    dooh pisze:
    > Na stronie aliora wyczytałem ze wkrótce mają się pjawić nowości typu
    > "wybieralne" wizerunki kart płatniczych oraz dostaw akarty kurierem.

    Te wizerunki to zapowiadali jeszcze przed startem. I nadal nie ma. Za to
    jest bubel w postaci karty lotniczej.

    --
    Mithos