  • Data: 2019-08-08 23:58:41
    Temat: Re: Co zamiast Revolut
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/08/2019 20:21, Szymon wrote:
    > W dniu 2019-08-08 o 19:56, xbartx pisze:

    > W PL jest tylko próg 15.000 EUR. O żadnych innych nie czytałem/nie
    > wiem/nie spotkałem. Trudno mi sobie wyobrazić, iż w polskim banku przy
    > przelewie 80.000 GBP (dlaczego akurat w tej walucie?) ktoś każe mi
    > dostarczyć dowód rejestracyjny samochodu.

    GBP bo akurat patrzyłem na te angielskie firmy. Te 15k EUR to jakiś
    nasze PL prawo czy to AML?

    > W praktyce... Taka firma wie o Tobie wszystko: paszport, dowód, prawo
    > jazdy, samochód, nieruchomość (rachunki za media), PIT, wyciąg z banku.
    > Aż tylu danych nie potrzebuje żaden znany mi bank w PL (nie mówiąc o
    > e-kantorach). Gdyby ktoś chciał ukraść tożsamość - wszystko na tacy.

    Nie wiem o czym piszesz ale robiłem już z 10 KYC i zawsze to samo czyli
    prawko i rachunek za prąd. Paradoksalnie wolę to niż skanowanie dowód
    osobistego w PL, na który można najwięcej narozrabiać.

    > A znasz instytucję finansową w PL, która żądałaby aż tylu fotokopii
    > dokumentów?

    Jeszcze raz powtórzę, bo chyba nigdy tego nie robiłeś: prawko i rachunek
    za prąd. Np ostatnio do tego MoneyCorp zdjęcie prawka pierwszej strony
    plus rachunek za prąd i przelew na ich konto. Szybko i sprawnie poszło i
    o to chodzi.

    Xenocide