  • Data: 2024-04-08 08:34:11
    Temat: Re: Co z prezesem NBP?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 05 Apr 2024 20:47:52 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > No tak - miałyby spadać przy kilkudziesięcioprocentowej inflacji?

    > A tak właśnie się nie stało?

    byc moze, ale mam watpliwosci.
    Zdecydowanych zwolenikow PiS ta drobna inflacja raczej nie
    zniechecila.
    Zdążyli sie wzbogacic, i zauwazyli, ze inflacja oszczednosci zjadła?
    Powatpiewam.
    Kredyt wzieli, teraz ich raty dobiły? Byc moze.

    IMO - duzy czynnik to taki, ze starsi wymarli/zniedołeżnieli,
    a młodzi już księży nie lubia.
    Moze troche aferek sie przebiło do świadomosci.

    Czy inflacja miala tu znaczenie ... nie wiem.
    Zarobki tez rosly, ale przeciez nie wszystkim ...
    Moze zauwazyli, ze ich na mieszkania nie stać.

    Mógl tez troche zawazyc Nowy Ład podatkowy.

    Do grubego pierd* było imo daleko, w dodatku były czynniki niezalezne
    -covid, wojna, inflacja w euro i USA.
    Ale co to wyborce obchodzi.

    W dodatku PiS jakos tam o wyborce dbal - obnizka VAT, dotacja do pradu
    ..

    J.