  • 1. Data: 2004-01-29 17:57:17
    Temat: Co też ten Wojciech wyprawia....
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=114
    615&t=114594&v=f

    "Niemerytoryczność" - termin - exterminator. I raj dla spamerów :))
    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-01-29 18:06:13
    Temat: Re: Co też ten Wojciech wyprawia....
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    SebCz <a...@a...pl> wrote:

    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=114
    615&t=114594&v=f

    To się już staje naprawdę nudne.
    Chcesz, to podyskutuj sobie o tamtym forum, na tamtym forum.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 3. Data: 2004-01-29 18:13:28
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > To się już staje naprawdę nudne.

    To zależy, co kogo nudzi :)
    A poważnie. Nie chodzi już o te (nie)słynne podwyżki, (mnie nie dotkną),
    tylko wprowadzenie nowych zwyczajów na Forum, bądź co bądź bankowym.
    Wprowadzenie wymogu podawania swojego maila pod groxbą usunięcia? No dla
    mnie to nowość, więc raczej przeciwieństwo nudy.

    > Chcesz, to podyskutuj sobie o tamtym forum, na tamtym forum.

    Według definicji słowa 'niemerytoryczne', nie bardzo się to da _tam_
    omówić. Przypomina mi to sytuację gdy spiker telewizyjny mówi: "Własnie w
    tej chwili nie oglądają nas Panstwo w mieście (...), bo nie ma tam prądu."

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 4. Data: 2004-01-29 23:45:25
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "SebCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=114
    615&t=114594&v=f

    > "Niemerytoryczność" - termin - exterminator. I raj dla spamerów :))

    no coz, wiele krytyki polecialo pod adresem WójaBola, bo sobie na to
    zaspracował
    więc zaczyna szukac wsparcia w 'zakładkach' dla uspokojenia swoich szefów i
    wprowadzanej cenzury

  • 5. Data: 2004-01-29 23:45:57
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > To się już staje naprawdę nudne.
    > Chcesz, to podyskutuj sobie o tamtym forum, na tamtym forum.

    jak ci sie temat grupy niepodoba - to spadaj

  • 6. Data: 2004-01-30 07:49:53
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krab <_...@k...pl> wrote:

    > jak ci sie temat grupy niepodoba - to spadaj

    Zainwestuj lepiej w słownik i się nie gorączkuj.