  • Data: 2006-07-14 11:36:46
    Temat: Re: Co taniej zagramanica?
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stormy Waters napisał(a):

    > "national settlement" to mocno skrecony temat :(
    > banki maja indywdualne umowy z visa czy z mastercard
    > czesc polskich sie rozlicza w zlotowkach czesc w usd czesc w euro
    > czesc bankow stosuje kursy wymiany organizacji kartowej a czesc
    > zyczy sobie aby ten przywilej pozostal u nich.
    > dodatkowo te zasady sie zmieniaja zarowno po stronie bankow jak i
    > organizacji kartowych.za kazdym razem trzeba mocno dopytywac o aktualne
    > zasady rozliczen co nie latwo jest wyciagnac zwykle ...

    Pewnie, ze nie latwo, dlatego nawet nie probuje :) a w pierwszej
    wiadomosci okreslilem, ze zajmujemy sie tylko kartami rozliczanymi
    w Ojro.

    Po prostu jak ktos uzywa swoich kart poza Polska i pisze na prgb
    to jest szansa, ze sprawdza jak mu przeliczyli w konkretnych
    bankach, gdzie wyszlo drozej. "Jak" tzn. ile PLN za 1 EUR,
    nic wiecej w sumie mnie nie interesuje!

    pozdr
    ~|_ukasz