  • Data: 2003-04-27 09:52:37
    Temat: Re: Co sie dzieje z teleserwisem w Pekao SA?
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.pekao.com.pl/pekao24demo/ClientLogon.pl

    Fajne to demo. Ladne i przyjemne.
    Niebawem wydobede z banku to, czego mi nie przyslali do domu
    i sobie to wreszcie aktywuje.

    Mam jednak 1 pytanie, bo DEMO nie dalo mi tu pewnej odpowiedzi.

    Chodzi o kolaty.
    Czy jesli mam zalozona lokate, to czy moge Z INTERNETU,
    w dowolnym monencie zlikwidowac ja i przelc na eurokonto?

    Bardzo bym chcial, aby takiej mozliwosci nie bylo.
    Poniewaz boje sie, ze pewnego dnia do mojego domu
    wtargną uzbrojeni bandyci, przyloza gnata do skroni mojego dziecka
    i bede musial grzecznie wyjac kody jednorazowe i robic im
    przelewy (jednorazowe) z calej kasy jaka mam w mBanku
    oraz w Pekao24.
    Dobrze by wiec bylo, gdyby nie cala kasa na tym koncie
    pozwalala sie przelac z poziomu internetu, SMS-a,
    czy tez call-center.
    Chcialbym, aby przeynajmniej lokaty nie dawaly sie ruszyc
    w sposob inny niz pisemna dyspozyzja w oddziale,
    lub uplyniecie ich założonego okresu.

    Jak to jest w Pekao24?

    Dzieki,

    latet