  • Data: 2003-04-23 20:50:30
    Temat: Re: Co sie dzieje z teleserwisem w Pekao SA?
    Od: Michał M <m...@u...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj bralem wyciag faksem - nie bylo problemu. Zdarza sie ze przez dzien
    nie moge sciagnac tego - ale nigdy przez pare dni.
    Moze twoj oddzial ma jakies problemy? A moze zostaniesz zaszczycony
    Pekao24? Bo ja mam pecha z tym - moj oddzial (IV) jako chyba juz jeden z
    niewielu warszawskich nie dostapil tego zaszczytu.

    Pozdrawiam
    Michał M