  • Data: 2006-01-16 10:29:53
    Temat: Re: Co sadzicie o Open Finance
    Od: <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko Expander - 100 zl jako "kaucja" - ludzie zbyt czesto przychodzili
    > wypytrywali, a potem sami chodzili po bankach ;)

    przed wzięciem kredytu byłem zarówno w Expanderze, jak i OF.
    Z OF skorzystałem, z Expandera nie.

    W żadnym z tych punktów nie wpłacałem zaliczek, kaucji, nie podpisywałem
    zobowiązań, nie wystawiałem weksli ani nic - wszystko za darmo, jedni i
    drudzy wiedzieli nawet, że dowiadauję się u konkurencji o inne oferty.
    Wybrałem lepszą i tyle.
    Więc nie wiem, skąd te historie zaliczkowe czy kaucyjne. Może to inicjatywa
    poszczególnych doradców???
    pzdr
    mondragon