  • Data: 2002-03-09 14:39:37
    Temat: Re: Co sadzicie o BPH ???? Prosze o opinie !!!
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, Mar 09, 2002 at 03:27:21PM +0100, jo44 wrote:

    > Ok 600 darmowych bankomatow, ok 500 oddzialow w ktorych
    > mozesz pobrac forse - jeden system księgowy.
    > Kto podskoczy???

    Niestety, ja np. preferuje bankomaty euronetu + kazdy inny za 1
    zl. Konto w pbku mam od kilku lat i mimo ze na nie nie narzekam, to
    uwazam ze jest bardzo przestarzale i drogie. Drogie, bo w innych
    bankach mozna podobne uslugi miec taniej lub wiecej w tej samej cenie.

    > Z Inetem poczekaj do kwietnia, zdziwisz się.

    Dlaczego wciaz mam czekac az bank bedzie eksperymentowal z (byc moze)
    obnizka cen za uslugi? Dlaczego ktos kto planuje ceny nie moze
    pomyslec wczesniej, zanim podejmie decyzje powodujace odplyw klientow?

    Ja nie mam zamiaru czekac - jest mi zle, ide sobie. Glosowanie nogami
    jak widac zazwyczaj daje najlepsze efekty.

    --

    --w