  • Data: 2005-04-22 19:05:44
    Temat: Re: Co na konferensji ebay.pl powiedziano o PayPalu?
    Od: K.N. <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie wiem co powiedziano, ale powiem co wiadomo od jakiego? czasu, że
    >będzie za 2-3 miesi?ce.

    WIadomo wszystkim poza kadra ebay.pl chyba. Cytat z
    powyzszego/ponizszego linku do gazety:
    "Drugi zawód polskich internautów to brak w polskim serwisie eBay
    specjalnego systemu internetowego PayPal ułatwiającego rozliczenia
    finansowe między handlującymi i bardzo popularnego w USA oraz innych
    krajach, w krórych działa eBay. PayPal należy do eBay. Kiedy
    korporacja wprowadzi PayPal na polski rynek? Nie wiadomo. - Będziemy
    starali się to zrobić - powiedział nam tylko Przemysław Pluta, szef
    marketingu polskiego eBay. Pół roku? Rok? Dwa lata? - Naprawdę trudno
    mi powiedzieć - rozłożył ręce menedżer. "

    Pzdr.
    Lack