  • 11. Data: 2015-08-11 08:56:35
    Temat: Re: Co by tu jeszcze uregulować (KE)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-11 o 07:57, Akarm pisze:

    > A co stało na przeszkodzie, żeby nie płacić tych kilkunastu złotych
    > miesięcznie?
    > Mnie i teraz konta bankowe nic nie kosztują. Nie muszę przelewać
    > wynagrodzenia, nawet nie muszę mieć jakichkolwiek środków na koncie.
    > Kartą płacę jeśli chcę, nie muszę wyrabiać jakiegoś limitu, przelewy też
    > bezpłatne. Naprawdę nie widzę powodu, dla którego miałbym zapłacić choć
    > 1 grosz bankowi.

    Co to za oferta?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2015-08-11 10:26:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-08-11 o 07:57, Akarm pisze:

    > A co stało na przeszkodzie, żeby nie płacić tych kilkunastu złotych
    > miesięcznie?

    Swego czasu Millenium wprowadziło opłaty na moim koncie a jak chciałem
    się przenieść na ich prawdziwe darmowe to nie umieli i musiałbym po
    prostu otwierać nowe konto i przenosić polecenia zapłaty .......
    Po rozejrzeniu na rynku przy moich "obrotach" na koncie i tak musiałbym
    coś zapłacić. Dlatego odpuściłem sobie przenosiny.
    Muszę mieć 5000 zł żeby nie płacić a i tak 50gr za przelew.

  • 13. Data: 2015-08-11 12:24:23
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-08-11 o 08:56, Liwiusz pisze:

    > Co to za oferta?

    1. VWBank konto e-direct
    2. Aliorowe T-mobile z naklejką zbliżeniową
    3. DBnet z promocyjną kartą z Albertem Einsteinem dożywotnio
    bezwarunkowo bezpłatną

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 14. Data: 2015-08-11 12:27:18
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-08-11 o 10:26, z pisze:

    > odpuściłem sobie przenosiny.

    Jasne. Czyli to tylko taki kaprys.
    No cóż, kto bogatemu zabroni...

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 15. Data: 2015-08-11 12:33:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-08-11 o 12:27, Akarm pisze:
    > Jasne. Czyli to tylko taki kaprys.
    > No cóż, kto bogatemu zabroni...

    Nie kaprys tylko racjonalna kalkulacja sił, środków i czasu :-)

    PS. Nawet bank w którym mam kredyt hipoteczny nie oferował mi darmowego
    konta. Tak się traktuje stałych, przywiązanych, długoletnich...

  • 16. Data: 2015-08-11 17:27:23
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > coś zapłacić. Dlatego odpuściłem sobie przenosiny.
    > Muszę mieć 5000 zł żeby nie płacić a i tak 50gr za przelew.

    A myślałem, że piszesz o przyszłości - że zamiast wtedy płacić kilkanaście
    zł za konto będziesz płacił 0.
    Ale żeby już teraz płacić za konto to trzeba chcieć.
    P.G.

  • 17. Data: 2015-08-11 17:30:06
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Nie kaprys tylko racjonalna kalkulacja sił, środków i czasu :-)

    We wskazanych tekstach widziałem, że warunkiem otworzenia takiego konta
    byłoby oświadczenie że nie posiada się żadnego konta - czyli najpierw trzeba
    by zamknąć te wszystkie które się ma.
    Kalkulując siły, środki i czas ponownie Ci wyjdzie, że Ci się nie chce więc
    nie zaoszczędzisz.
    P.G.

  • 18. Data: 2015-08-11 19:42:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-08-11 o 17:30, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > trzeba by zamknąć te wszystkie które się ma.
    > Kalkulując siły, środki i czas ponownie Ci wyjdzie, że Ci się nie chce

    Nie do końca. Jak będę to konto miał darmowe do końca życia (albo końca
    UE) to może się skuszę ;-)

  • 19. Data: 2015-08-11 19:47:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-08-11 o 17:27, Piotr Gałka pisze:
    > A myślałem, że piszesz o przyszłości - że zamiast wtedy płacić
    > kilkanaście zł za konto będziesz płacił 0.
    > Ale żeby już teraz płacić za konto to trzeba chcieć.
    > P.G.

    Albo mieć 5000 zł na koncie. albo...
    Zawsze jakiś drobny druczek się znajdzie żeby darmowe nie było albo się
    naciąć na opłatę albo coś przeoczyć. Znamy te numery Bruner :-)

    Tego Brunera już znam i jego podłe sztuczki. Uczenie się nowego kosztuje :-)

  • 20. Data: 2015-08-12 08:23:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Arek napisał(a) :
    > Jedną z trzech najgorszych istot ludzkich jest urzędnik, któremu wydaje
    > się, że wie lepiej, chce innym zrobić dobrze lub po prostu za wszelką
    > cenę potrzebuje udowodnić potrzebę swego istnienia.
    > Kto nie wierzył...
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Unia-chce-rachunku-d
    la-kazdego-Czy-to-cos-zmieni-2825244.html

    > ...ten się przekonał:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kazdy-bank-bedzie-mu
    sial-oferowac-darmowe-konto-7273106.html

    > A teraz na serio: czy wrogowie gotówki idą już na całość?

    Zauważ, że darmowe konto będzie bez karty. A czy karta (debetowa)
    będzie płatna, czy nie, to jeszcze nie wiadomo - czytaj: będzie płatna.
    Bez karty nie dostaniesz swoich pieniędzy w gotówce.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1