  • 21. Data: 2009-04-29 22:26:37
    Temat: Re: Co bedzie nastepne?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dieter pisze:

    > Co teraz Wybrancy wymysla zeby zastraszyc podatnika i go wydoic z kasy na
    > calym swiecie? Stawiam na ciag dalszy piratow, czyli grupy czarnuchow, z
    > ktorymi nie moga sobie poradzic wszystkie armie swiata.

    No, jest jeszcze ponoć zanikające i grożące odwróceniem pole magnetyczne
    Ziemi ;)

  • 22. Data: 2009-04-30 02:18:24
    Od: fatso <f...@n...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No, jest jeszcze ponoć zanikające i grożące odwróceniem pole magnetyczne
    > Ziemi ;)

    Bez wrzasku zadnego pali sie nam cicho ziemia pod nogami: ulamal sie
    kawalek lodu na Arktyce i plynie
    aby nas utopic i zmienic klimat. Iles tam gatunkow ginie co roku
    bezpowrotnie. Ludzkosc osiagnela juz
    6.6 miliarda osobnikow i niczym szarancza niszczymy wszystko wokolo.
    Ale na tym nie da sie zarobic
    tak jak w ostatnich dniach przemysl farmaceutyczny tutaj, ktory dostal
    dodatkowe cenne zamowienia na watpliwej jakosci
    srodki przeciw grypie.
    Redukcja populacji jest konieczna i zamiast walczyc ze swinska grypa
    powinnismy stac z zalozonymi lapkami,
    obserwowac jej dobroczynny skutek.
    Polska to nie Meksyk, kraj 100 milionowy ze stolica-potworem, wielkosci
    21 mln mieszkancow.
    Polska ma nadwyzki zywnosci, dobrze rozwinieta sluzbe zdrowia i jakby to
    sie niektorym nie wydawalo dziwne-
    jest krajem porzadku i prawa. W Meksyku morduje sie dzis policjantow na
    peczki- a to dopiero poczatek.
    Wniosek dla mnie prosty: wzmocnic ochrone granic, nie dopuscic do upadku
    polskich wartosci jak rodzina, katolicyzm,
    patriotyzm polski i solidaryzm spoleczny.
    Zylem 34 lata w Wlk Brytanii i widze jak sie takie wartosci rozbija od
    wewnatrz. To nie grypa ale utrata spojnosci wewnetrznej
    jest rzeczywistym zagrozeniem dla Polakow u siebie.

    fatso

  • 23. Data: 2009-04-30 04:50:08
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Wniosek dla mnie prosty: wzmocnic ochrone granic, nie dopuscic do upadku
    > polskich wartosci jak rodzina, katolicyzm,
    > patriotyzm polski i solidaryzm spoleczny.

    Niesamowite.
    I to mówi białorusińsko-wikingowski-żyd przepędzony przez stalinowskich
    aparatczyków z Polski a obecnie mieszkający w Wielkiej Brytanii...
    Jestem pod wrażeniem ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2009-04-30 07:28:21
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    > Wniosek jeden - Somalia i okolice maja coś, o co chce walczyć usia i big
    > żółty.
    > Bo jaki inny?

    Hint: zloza surowcowe. Somalia ma bardzo duze zloza, i to jeszcze nietkniete
    bo sa za biedni na eksploatacje
    Ale mysle ze wujek Sam im pomoze to wydobyc

  • 25. Data: 2009-04-30 08:59:41
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > jak kojarze to ujemna korelacja oznacza odmienne kierunki a Dieter
    > zapowiadał wzrost dolca, wiec reszte sobie dospiewaj.
    > Co do mnie, nie mam nic przeciwko korelacji, tylko kierunek mi nie pasuje.

    Tylko jak to sie ma do wczesniejszej prognozy Dietera wzrostow na gieldzie
    do wrzesnia?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 26. Data: 2009-04-30 09:48:51
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > Niesamowite.
    > I to mówi białorusińsko-wikingowski-żyd przepędzony przez stalinowskich
    > aparatczyków z Polski a obecnie mieszkający w Wielkiej Brytanii...
    > Jestem pod wrażeniem ....

    Ze popieram katolicyzm? Jahwe jest swiadkiem ile razy w zyciu
    przykopalem czarnym pajakom.
    Ale zwaz sobie fakty: spojny narod , spojony jedna ideologia. I ta
    ideologia, wykladana co tydzien
    z ambony w kosciele pozwolila zbudowac solidarne panstwo. Panstwo silne
    wewnetrznie, rzadzone
    za zgoda wszystkich swoich obywateli- bo terrorystow slaskich czy tez
    kaszubskich na razie jakos nie widze.
    A u nas wlasnie przedwczoraj wyszli z sadu pakistanscy zwolennicy Osamy
    Bin Ladena. Wyraznie maczali
    lapki w straszliwym zamachu bombowym na serce Londynu w 2005 r ale nic
    im nie dalo sie udowodnic.
    Wiec teraz lza w zywe oczy i domagaja sie kosztownych dochodzen
    publicznych, odszkodowan. Smieja sie nam
    w oczy bo Anglicy sami pozwolili sie tak rozlozyc na obie lopatki. Ja
    mysle Endriu, ze polski model jest lepszy.

    Aha, to co ja mysle nie ma zadnego znaczenia. Ale warto wiedziec, ze
    p.Senator Rulewski, byly wice-szef
    "S"-ki i rewolucjonista z duzym bagazem historycznym, postanowil sie
    kilka lat temu na starosc ozenic.
    Tak jak i ja, w kosciele od dziecinstwa nie bywal. No i gdzie sie ozenil
    ten Rulewski? Otoz zrobil to uroczyscie,
    w obecnosci wlasnych dzieciatek dwojga, w kosciele katolickim. Wiem bo
    bylem tam swiadkiem i dalem w prezencie
    piekny zestaw pseudo-carskich platerow a la Feberge- z falszowanymi
    pieczeciami ze niby to prawdziwe srebra.
    Ale o tym cicho-sza! Podobno nadal stoja nieuzywane i podziwiane za
    szyba. Czekaja dzbanuszki na zlodzieja.
    Falszywe dzbanuszki, falszywa wiara? Niewazne, wazne ze dzis Polacy sa
    jak na monecie amerykanskiej:
    Orly i znak tam-E Pluribus Unum.

    fatso

  • 27. Data: 2009-04-30 18:02:59
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 30-04-2009 o 10:59:41 DJ <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tylko jak to sie ma do wczesniejszej prognozy Dietera wzrostow na
    > gieldzie
    > do wrzesnia?

    tez sie nad tym zastanawiam ! Dieter odezwij sie!
    no i ten kierunek... musieliby znowu cos wymyslec by tak ludzi załadować.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.