  • 1. Data: 2002-01-22 19:01:53
    Temat: Classic z chipem i numerek
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    Dostałem dzisiaj ślicznego Classica z chipem (wznowiona w KB) i pod
    nazwiskiem ma 4-o cyfrowy numerek - do czego toto ? Poprzednia nie miała,
    Electron którego też akurat mi wznowili ma identyczny...

    KZ

  • 2. Data: 2002-01-23 00:55:04
    Temat: Re: Classic z chipem i numerek
    Od: "ramzes.net" <r...@r...net.antyspam>

    Z chipem to jakas lepsza jest ?
    Jaka roznica pomiedzy chipowa a "zwykla" magnetyczna ?

    Marcin

    PS. sory, ale ja lajkonik akurat w tej dziedzinie :(

  • 3. Data: 2002-01-23 06:41:45
    Temat: Re: Classic z chipem i numerek ;-))) (sorry)
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl> napisał w
    wiadomości news:a2kcv2$8m0$1@news.tpi.pl...
    > Dostałem dzisiaj ślicznego Classica z chipem (wznowiona w KB) i pod
    > nazwiskiem ma 4-o cyfrowy numerek - do czego toto ?

    w trosce o klienta umieszczają na karcie PIN ;-)

    Adam Świgulski
    015948

  • 4. Data: 2002-01-23 08:16:22
    Od: "p72" <p...@p...com>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl> napisał w
    > wiadomości news:a2kcv2$8m0$1@news.tpi.pl...
    >
    > w trosce o klienta umieszczają na karcie PIN ;-)

    Ale jak włożysz kartę do bankomatu to go już nie widać (no bo karta w
    środku)
    Wtedy wyświetla się na ekranie! ;-)

  • 5. Data: 2002-01-23 08:21:11
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Dostałem dzisiaj ślicznego Classica z chipem (wznowiona w KB) i pod
    > nazwiskiem ma 4-o cyfrowy numerek - do czego toto ? Poprzednia nie miała,
    > Electron którego też akurat mi wznowili ma identyczny...

    A czy ten numerek nie pokrywa sie przypadkiem z 4 pierwszymi cyframi na
    karcie (pocztek BIN) ?

  • 6. Data: 2002-01-23 08:24:17
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > A czy ten numerek nie pokrywa sie przypadkiem z 4 pierwszymi cyframi na
    > karcie (pocztek BIN) ?

    No właśnie. Jest to prawdopodobnie tzw. preprinted BIN - normalka na kartach
    wypukłych.

    Rafał

  • 7. Data: 2002-01-23 09:54:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a2ls23$vb$1@news.onet.pl...

    > No właśnie. Jest to prawdopodobnie tzw. preprinted BIN - normalka na
    kartach
    > wypukłych.

    To jest numer rozliczeniowy oddzialu.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 8. Data: 2002-01-23 10:00:48
    Od: <z...@w...home.pl>

    > A czy ten numerek nie pokrywa sie przypadkiem z 4 pierwszymi cyframi na
    > karcie (pocztek BIN) ?

    W zadnym wypadku, jak napisalem - Electron wydany do tego samego konta tez ma
    taki sam numerek (w sensie - identyczny).

    KZ