eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitihandlowy - hiperinflacja - punkty za transakcje karta › Re: Citihandlowy - hiperinflacja - punkty za transakcje karta
  • Data: 2014-10-11 19:36:50
    Temat: Re: Citihandlowy - hiperinflacja - punkty za transakcje karta
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-11 18:44, janek z pola pisze:

    > Hmm, ale on właśnie tyle podrożał. Tyle, że nie PLNów, lecz jednostki którą
    > można nazwać "PLN wydany na produkty objęte promocją". Tylko że to jest
    > nadal po prostu jednostka. No i trzeba wydać 6300 więcej tego czegoś, żeby
    > zdobyć produkt z oferty specjalnej.

    Te 6300 to nie to coś tylko właśnie złote polskie. Właśnie tyle trzeba
    będzie po 10 grudnia dodatkowo wydać kartą aby w nagrodę dostać ów
    modem. W sumie trzeba wydać 28500 PLN aby otrzymać tę nagrodę.

    Tabelka nowych "cen". Każda wartość trzeba pomnożyć razy 5 bo
    citihandlowy nalicza 1 punkt za każde wydane kartą 5 zł.

    Partner Programu Nagroda Nowa wartość
    Multikino Voucher na film 2D 800
    Multikino Voucher na film 3D 940
    Multikino Voucher na średniej wielkości porcję popcornu i średniej
    pojemności napój 800
    Multikino Voucher na dużą porcję nachos i średniej pojemności napój 800
    INTERSPORT Voucher o wartości 50 zł na zakupy w INTERSPORT 1950
    INTERSPORT Voucher o wartości 100 zł na zakupy w INTERSPORT 3900
    Merlin.pl Voucher o wartości 10 zł na zakupy w Merlin.pl 390
    Merlin.pl Voucher o wartości 20 zł na zakupy w Merlin.pl 780
    Merlin.pl Voucher o wartości 50 zł na zakupy w Merlin.pl 1950
    Merlin.pl Voucher o wartości 100 zł na zakupy w Merlin.pl 3900
    Play Doładowanie Play o wartości 10 zł 390
    Play Doładowanie Play o wartości 30 zł 1170
    Play Doładowanie Play o wartości 50 zł 1950
    Play Play na kartę 5 zł, za darmo w Play 940
    Play Play na kartę Lubię to 5 zł, darmowy internet 940
    Play Starter Play Online na kartę 9 zł 1100
    Play Zestaw startowy Play Online 1 GB z kartą zdrapką 2 GB 2650
    Play Zestaw starter 2 GB + modem Huawei E3131 5700
    Pure Jatomi Fitness Jednorazowa wejściówka 780
    Pure Jatomi Fitness Dwudniowa wejściówka + solarium 1950
    Pure Jatomi Fitness Dwudniowa wejściówka + trening osobisty 3900
    Pure Jatomi Fitness Dwutygodniowa wejściówka + solarium + trening
    osobisty 7800
    Douglas Voucher o wartości 10 zł na zakupy w Douglas 390
    Douglas Voucher o wartości 20 zł na zakupy w Douglas 780
    Douglas Voucher o wartości 50 zł na zakupy w Douglas 1950
    Douglas Voucher o wartości 100 zł na zakupy w Douglas 3900
    H&M Voucher o wartości 10 zł na zakupy w H&M 390
    H&M Voucher o wartości 20 zł na zakupy w H&M 780
    H&M Voucher o wartości 50 zł na zakupy w H&M 1950
    H&M Voucher o wartości 100 zł na zakupy w H&M 3900
    CASHBACK Zwrot na konto o wartości 50 zł 3120
    CASHBACK Zwrot na konto o wartości 100 zł 6240
    TWOJA KARTA Opłata miesięczna - jednorazowe zwolnienie z opłaty
    miesięcznej za Kartę Główną 500

    Pozdrawiamy,
    Zespół Citi Handlowy www.citihandlowy.pl