  • Data: 2002-06-21 12:56:04
    Temat: Re: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
    Od: "ToGa" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    | Umiesz czytać? Czytaj regulamin PRZED podpisaniem.
    |
    | Mam z Citi bardzo złe doświadczenia. Z jednym wyjątkiem - KK Citi.

    Hehe, postąpiłem właśnie zgodnie z regulaminem i to było irytujące, że oni
    nie mogli tego zrozumieć. Panuje tam zasada najpierw płać a potem to
    wyjaśnimy. Wypowiedznie złożyłem 60 dni przed upływem ważności a opłatę i
    tak mi chcieli pobrać. Zdaje się, że tam każdy departament jest od innych
    spraw a koordynacją działań tych jednostek zajmują się klienci.

    A żeby było śmieszniej to po całkowitym zamknięciu karty dostałem jeszcze
    informację, że podniesli mi limit na kolejny rok.