  • Data: 2002-08-06 19:41:37
    Temat: Re: Citi - wygrałem aparat cyfrowy
    Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1.Gratuluje nagrody - tzn poki co listu z informacja o wygranej ;-)
    (w przypadku tego banku dopisek taki jest wskazany,niestety)
    2.Znajac citibank - w warunkach promocji gdzies ukryty jest zapewne dopisek ze
    rodzaj nagrody moze ulec zmianie (conajmniej w porownaniu z tym co widac na
    ulotce).
    Zycze aby byl to TEN model i TEN producent o ktorym wspominasz.
    3. Rozbawily mnie posty w tym watku - bo chyba nikt Ci nie pogratulowal (w
    koncu jestes-juz prawie- jednym z 10 posiadaczy tych aparatow)
    Drugi raz napisz ze wygrales aparat za 2500 zl - jak widac opis bez tej
    informacji malo cieszy ;-P (to do osob ktore strzelaly cenami w tym watku)

    Jak juz dostaniesz to cudo (czytalem sobie o tym modelu troche) to uwazaj zeby
    zbyt szybko nie trafil na allegro (m.in. dosc czesto przebywaja tam amatorzy
    cudzej wlasnosci)