  • Data: 2007-07-27 19:02:54
    Temat: Re: Citi - reklamacji od zadluzonych nie przyjmujemy
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Nowicki napisał(a):
    > To jak tak dalej pójdzie, jedynymi ich klientami zostaną ich prawnicy

    Pragne zauwazyc, ze poki co to zdecydowanie przewazaja opinie pozytywne
    odnosnie Citi. W innych bankach jest znacznie gorzej, a jakos klientow
    maja sporo.

    ps. Z Citi mnie laczy tylko to, ze mam tam konto i KK. Aczkolwiek konto
    oszczednosciowe otwieraja mi juz tydzien czasu i zaczyna mnie to juz
    nudzic. W kazdym razie poziom obslugi jest tam mimo wszystko wyzszy niz
    u konkurencji (wliczajac w tp jakis pseduo prestizowe konta typo
    Aquariusy itp.).

    --
    pozdrawiam
    Mithos