  • Data: 2007-09-29 23:20:03
    Temat: Re: Citi - procedura...
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Wrz, 00:20, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Odpowiadalem Krzysztofowi, ktory twierdzil, ze klient nie ma zadnego
    > potwierdzenia. W ogole nie odnosilem sie do Twojej przygody.

    Klient nie ma zadnego potwierdzenia.
    Zwykle gdy podpisujesz gdizes umowe, jest ona przygotowywana na
    podstawie twojego wniosku i masz kopie do zabrania.
    W Citi podpisujesz umowe "w ciemno" nie wedzac, ile ci przyznaja
    limitu, czy wogole przyznaja itd. Agent zabiera dokumenty i wychodzi,
    a ty nie masz zadnej kopii (o ile sam jej nie zrobiles).
    Jesli twoj wniosek bedacy jednoczesnie umowa zostanie zaakceptowany,
    wtedy zwrotnie dostajesz dokument sporzadzony na podstawie twojej
    umowy, i to juz po skorzystaniu z karty. Karta przychodzi wczesniej
    bez umowy, z informacja jak ja aktywowac.

    Cos sie nie zgadza?