  • Data: 2013-08-07 14:53:37
    Temat: Re: Citi -- problem z cofaniem czasu przed Biedronkę...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" 52022e61$0$1467$6...@n...neostrada.pl

    > Nie rozumiem - pierwszy post wyslales 0:29, drugi 2:25, Citi rozpatrzyl reklamacje
    w srodku nocy ?

    JF -- jak Ci wydaje się, ile czasu zajmuje rozpatrzenie takiej reklamacji?

    Ja pomiędzy tymi (tym i poprzednim, w którym odpowiadam na ten sam, Twój
    post) postami najadłem się i wykąpałem choć minęło znacznie niej czasu
    niż pomiędzy wiadomymi postami. Czy Citi musi rozpatrywać sto lat?

    Kiedyś ludzie opisywali swoje problemy z Citi -- ktoś źle postawił
    przecinek na zleceniu przelewu i zadzwonił. Sympatyczna pani
    bezzwłocznie i bez oporów dokonała korekty. Miała na to znacznie
    mniej niż 3 godziny. Ja kiedyś zadzwoniłem do mBanku, prosząc
    o cofniecie zlecenia przelewu -- zlecenie zostało cofnięte
    natychmiast i dostałem wyjaśnienie, jak mogę tego ,,dokonać''
    w przyszłości bez dzwonienia.

    Kwota zgadza się co do grosza, nazwisko i imię zgadza się,
    tytuł (tym razem) odpowiedni, ponadto ten numer kiedyś należał
    do karty mojej matki, termin spłaty zgadza się, nazwisko zlecającego
    (moje) takie same jak nazwisko osoby, do której należy karta...

    Czy tu były jakieś niejasności? Raczej nie.

    W Citi ludzie odbierają telefony przez 24 godziny na dobę, co kilkakrotnie
    sprawdzałem.

    A czym różni się taka reklamacja (poprzez stronę banku) od telefonicznej?

    Bank miał zaksięgować pieniądze na konto ,,niewyjaśnione'' i latami
    przetrzymywać je, aby w@#@#!ć klienta? Banki tego nie lubią.

    ZTCW -- banki raczej szybko odnajdują prawdziwego odbiorcę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'