  • 11. Data: 2009-02-22 21:04:14
    Temat: Re: Citi nie dzwoni
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Ra wrote:

    > no bo zaniosłeś do oddziały znaczy klient zdesperowany

    Nie wyobrażam sobie rozwiązywania jakiejkolwiek umowy przez telefon. W
    takich sprawach to ja wolę się przejść, i dostać stempel "wpłynęło".

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2009-02-22 21:06:04
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > Nie wyobrażam sobie rozwiązywania jakiejkolwiek umowy przez telefon. W
    > takich sprawach to ja wolę się przejść, i dostać stempel "wpłynęło".

    No bo dzwoni sie do nich po to żeby coś zaporoponowali a nie żeby
    faktycznie zamknąć kartę :D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 13. Data: 2009-02-22 21:55:48
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Mithos pisze:

    > Obsługa w oddziałach jest żenująca. Mi kiedyś na Nowym Świecie udzielili
    > nieprawdziwych informacji, gdybym ich posłuchał miałbym negatywne
    > konsekwencje finansowe. W al. Jerozolimskich twierdzili, że pewne rzeczy
    > są niemożliwie do zrobienia (zmiana typu karty), nawet szef oddziału
    > stwierdziła "nie da się".

    Ja w takich sytuacjach uśmiecham się i mówię, że to nie jest prawidłowa
    odpowiedź, :-) bo konsultant telefoniczny/w innym oddziale/wujek Zenek
    mówił, że się da. :-)
    Zwykle na coś takiego dopytują się kolegi, szefa albo gdzieś dzwonią.
    I zwykle jednak "dasię".

  • 14. Data: 2009-02-22 22:41:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ruf10 pisze:
    > Zwykle na coś takiego dopytują się kolegi, szefa albo gdzieś dzwonią.
    > I zwykle jednak "dasię".

    Szef stwierdził to samo co pracownik, więc IMO bezsensu.

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2009-02-22 22:57:36
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    > No bo dzwoni sie do nich po to żeby coś zaporoponowali a nie żeby
    > faktycznie zamknąć kartę :D

    No to tylko potwierdza, że skoro faktycznie chciałem zamknąć, to... :-)

    --
    MiCHA

  • 16. Data: 2009-02-22 22:59:06
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    Marcin Lubojański <k...@o...pl> napisał(a):
    > No bo dzwoni sie do nich po to żeby coś zaporoponowali a nie żeby
    > faktycznie zamknąć kartę :D

    Dokładnie tak. Ja zadzwoniłem informując że noszę się z zamiarem rezygnacji
    (przed upłynięciem roku) i zapytałem czy coś mogą zaproponować. Konsultant
    sprawdził historię karty (obroty ok. 2k na miesiąc) i zaproponował kolejne 2
    lata bez opłat.

    Jak dla mnie duet KK Citi-LOT i Polbank jest idealny. Citek do płatności w PLN
    (i mile) a Polbank za granicą (super kursy; jeszcze lepsza by była Polbank-ERA
    i 1% ale tej mi nie chcieli dać).

    --
    Sinus

  • 17. Data: 2009-02-23 10:17:27
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    No, potwierdzam - ja dzwoniłem ze dwa tygodnie temu z prośbą o kontakt -
    chciałem wysondować ich w sprawie małego kredytu, by sprawdzić, czy to co
    mi oferuje lukas czy inny żagiel (i kuna?) przy zakupie lodówki, jest
    najlepszą ofertą, czy można znaleźć coś ciekawszego (bez miotania się z
    kwitkami z zusu i srusu). No i nie zadzwonili, choć dawniej nie było
    tygodnia, żeby mi dupy nie truli ze swoimi ofertami. Albo więc ich system
    łączności z czytelnikami jest bardzo radziecki, albo hamują akcję kredytową
    i szykują się do podziału.

    Uprzedzając ewentualne uwagi - wiem, że AGD można tu i ówdzie kupić na raty
    nieoprocentowane, ale akurat nie ten sprzęt, którego szukam. A o lukasach i
    kunożaglach myślę z tego prostego powodu, że dzięki rodzicom-emerytom mogę
    raty załatwić praktycznie "bezkwitowo", podopbnie jak w przypadku citka,
    który ze sto razy oferował mi kredyt przelewany gotówką na kartę, bez
    zbędnych formalności - ale teraz jakoś milczy :) Oczywiście, mógłbym po
    prostu zapłacić w sklepie kartą, ale warunki oprocentowania KK obecnie
    oferowane przez citi i BP nie są zachwycające

    T.

  • 18. Data: 2009-02-23 10:35:28
    Od: otrov <o...@w...pl>

    Tomasz Nowicki pisze:
> [...]
    > łączności z czytelnikami jest bardzo radziecki, albo hamują akcję kredytową

    A do mnie akurat dziś zadzwonili z propozycją kredytu gotówkowego (mam
    KK u nich). Akurat nie jest mi potrzebny.

    Tak więc opcja pierwsza: dzwonią, ale nie do tych, do których trzeba :-)

    o.

  • 19. Data: 2009-02-23 12:44:20
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    To znaczy wiem, że ich repy dostają listę klientów i zadanie, by nękać ich
    w temacie "poszerzenia bazy" o kolejne produkty, zwłaszcza drogie kredyty
    gotówkowe, co skutkuje tym, że niejednokrotnie trzech czy czterech
    naganiaczy dzwoni z tym samym pytaniem - ot, polowanie z nagonką ;)

    T.