  • Data: 2007-09-09 21:52:04
    Temat: Re: Citi kusi goldem...
    Od: robbi <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf pisze:

    > Podsumowujac. Jestes ZA, a nawet przeciw ;)

    Podsumowujac - dyskusja zrobila sie OT. ;)

    Mnie interesowaly wszystkie aspekty golda - z pominieciem kwestii
    snobistycznych/prestizowych.

    Tak swoja droga sa ponoc banki ktore potrafia dac golda przy dochodach
    na poziomie 1500 zlotych.

    Wiec argument iz goldy sa rzadkie i mozna dostac po glowie - chyba nie
    jest aktualny ;)

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.