  • Data: 2013-08-09 18:35:47
    Temat: Re: Citi - generowanie wyciągów
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-09 18:07, Krzysiek pisze:
    > Przypomnijcie proszę jak Citi generuje wyciągi jeśli dzień zamknięcia
    > przypada na sobotę

    Mam dzień zamknięcia cyklu na 8. dzień, w czerwcu była to sobota i
    wyciąg wygenerowali chyba w niedzielę, bo w PDF jest: "Data wyciągu
    09.06.2013". A może generowali w nocy z niedzieli na poniedziałek z datą
    dnia zamkniętego czyli niedzielną?

    > szansa, że zakupy tego dnia zdążyłby zaksięgować na wyciąg
    > zamykany tego samego dnia?

    są raczej zerowe bo wyciągi generują w nocy, a transakcje rozliczają coś
    około południa.