  • Data: 2010-11-10 17:10:41
    Temat: Re: [Citi] Miejska Karta Debetowa
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 Nov 2010 14:45:57 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    >>> http://www.urbancard.pl/pl/article/show/category,2,i
    d,129-.html
    > Zgodnie ze stroną ZOO normalny kosztuje 25 zł, ulgowy 15 zł.

    Studenci 20zł, co ciekawe do niedawna nie mogli kupować ulgowego karnetu.
    Teraz niby mogą ale jakoś nie wynika mi to z Uchwały nr 18 zarządu Zoo.
    http://www.zoo.wroclaw.pl/index.php?option=com_conte
    nt&task=view&id=51&Itemid=40

    > Ale znajoma mnie oświeciła niedawno, że sporo ludzi faktycznie chodzi
    > dość często do tego ZOO (młode rodziny z dziećmi).

    Całkiem miły park i zdecydowanie przez ostani rok zmieniło się na lepsze

    --
    Kojer