  • Data: 2007-04-11 08:53:22
    Temat: Re: Citi KK
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mozesz podac jakis interesujacy przyklad?

    wez karte Citi BP - za kazde 5 zl dostaniesz 1 pkt w programie Partner Club
    BP - fajne nagrody mozna dostac i nie musisz tankowac na stacji BP ;-)
    wedlug mnie to najlepszy program lojalnosciowy w naszym kraju

    > na dowolne konto jak w BZWBK czy tylko na firmowe?

    bez oplat i prowizji TYLKO za okreslone rodzaje platnosci: energia, tv,
    internet, telefon, ubezpieczenie, czynsz, gaz itp...

    > jakie sa tego warunki?

    mam kk silver BP i wystarczy, ze miesiecznie zrobie obrot na 200zl i mam ja
    dozywotnio gratis, takie mi zaoferowali warunki po 12 miesiacach
    korzystania z karty, oczywiscie aby sie zalapac musisz z niej aktywnie
    korzystac, mnie sluzy glownie do wykonywania platnosci jw. (czynsz i inne
    oplaty to kilkaset zl miesiecznie) oraz placenia za paliwo