    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ciemna masa bankowo-kredytowa...
    Date: Wed, 21 Dec 2005 22:04:09 GMT

    On Wed, 21 Dec 2005 14:29:27 +0100, "Grzexs"
    <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> wrote:

    >To ja się dołączam! U mnie 90 PLN miesięcznie w plecki i to kompletnie nie
    >motywuje...

    Dobrze ci radzę, zwiększ sobie dostępny kredyt, wykorzystaj go na
    przyjemności, a jak zaczniesz płacić miesięcznie np. 200 PLN odsetek,
    to po paru miesiącach zmotywuje cię to do spłaty kapitału (innym
    kredytem, bo jak ktoś umie spłacać odnawialny systematycznie go
    zmniejszając, to jest dla mnie bogiem śledziowym i zdejmuję przed nim
    kapelusz :)).
    Mi z pozbyciem się problemu wyszedł naprzeciw mój bank, w którym mam
    kredyt hipoteczny. Po 2 latach spłaty zaproponował mi sam z siebie
    zwiększenie kwoty kredytu bez żadnych formalności. I chociaż w ten
    sposób wróciłem do punktu wyjścia z kredytem hipotecznym, to spłaciłem
    całkowicie debecik w innym banku, kosztem pewnego zwiększenia raty
    miesięcznej. A odsetki są oczywiście znacznie mniejsze.

    PG