    From: Marcin Kasperski <M...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ciekawostka (niemiła) z Japonii
    Date: Fri, 15 Oct 2010 12:43:12 +0200

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > wielu moich znajomych jeździ do Japonii i nigdy nie słyszałem o
    > żadnych problemach.

    To jest ewidentny babol w systemie informatycznym banku plus potworne
    niechlujstwo w ludzkiej obsłudze. Ktoś mi wytłumaczy, jak bank może
    wiedzieć, że źle księguje transakcje z danego obszaru i nic z tym nie
    robić? Nawet jeśli nie umieją czy nie mają kim poprawić kodu, to mogą
    sobie robić raporty i ręcznie to przeksięgowywać a nie czekać z każdym
    przypadkiem aż klient przyjdzie z reklamacją. Albo przynajmniej w ogóle
    zablokować autoryzacje z odpowiednich państw i uprzedzić o tym klientów.

    A jeśli jest prawdą, że klientka została obciążona odsetkami i ich nie
    zwrócono (w to jednak chyba wątpię) to już po prostu zupełna zgroza i
    bezwstyd.

    A największą zagadką jest dla mnie, czemu bojowy pan Samcik nagle nabrał
    wody w usta i nie śmie powiedzieć, jaki to bank. Który bank teraz kupuje
    duże reklamy w gazecie?