  • 1. Data: 2009-10-20 13:49:27
    Temat: Chyba w sondażach jest coś nie tak...
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    bo kolega Jerzy znowu gwałtownie się ożywił i rozpoczął pracę u podstaw he he...

  • 2. Data: 2009-10-20 13:55:23
    Temat: Re: Chyba w sondażach jest coś nie tak...
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bo kolega Jerzy znowu gwałtownie się ożywił i rozpoczął pracę u podstaw he
    > he...

    Może dostał podwyżkę i nie może sie oderwać od klawiatury :)

    --
    marfi

  • 3. Data: 2009-10-20 14:00:53
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "viper" <v...@o...pl> pisze:
    > bo kolega Jerzy znowu gwałtownie się ożywił i rozpoczął pracę u podstaw he he...

    A jakie to ma mieć przełożenie na WIG20 lub poszczególne spółki?

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Gdy strzelcy się kłócą, niedźwiedź jest bezpieczny.

  • 4. Data: 2009-10-20 14:03:02
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Może dostał podwyżkę i nie może sie oderwać od klawiatury :)

    Nie wierzę. Tomek Olszewski? Przecież wszystkie służby są już pod kontrolą.

    kc

  • 5. Data: 2009-10-20 14:07:47
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wierzę. Tomek Olszewski? Przecież wszystkie służby są już pod
    > kontrolą.

    IMO zasługuje na nagrodę od Palikota za skuteczne obrzydzanie konkurencji
    :)

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-10-20 14:12:36
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Może dostał podwyżkę i nie może sie oderwać od klawiatury :)

    Ja na serio myślę, że to społecznik, jak ja.

  • 7. Data: 2009-10-20 14:13:14
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wierzę. Tomek Olszewski? Przecież wszystkie służby są już pod
    > kontrolą.

    BNN nie jest

  • 8. Data: 2009-10-20 14:14:06
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A jakie to ma mieć przełożenie na WIG20 lub poszczególne spółki?

    Oni twierdzą że cały kryzys wynika z wyborów w 2007.

  • 9. Data: 2009-10-20 14:22:26
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > Oni twierdzą że cały kryzys wynika z wyborów w 2007.

    Na poważnie. Masz rację. Tak twierdzę. Wzrosty na giełdzie to nie oznaka
    prosperity. Mogą wróżyć bardzo wiele. Hiperinflację, zmiany gospodarcze i
    polityczne, ale w tym wypadku (uważam) nie oznacza, że nam rośnie w siłę i
    rozkwita. Rozejrzyj się wokół, poczytaj. Że produkcja spadła nie o tyle ile
    się wszyscy spodziewali? Ale spadła i giełda też powinna spaść, jeżeli jest
    zwierciadłem gospodarki, czyż nie?

    kc

  • 10. Data: 2009-10-20 14:25:35
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "viper" <v...@o...pl> wrote in message
    > bo kolega Jerzy znowu gwałtownie się ożywił i rozpoczął pracę u podstaw he
    > he...

    próbuje zawrócić kijem wisłe, szkoda tylko że tutaj...
    george