  • Data: 2007-12-12 06:57:47
    Temat: Re: Chce otworzyć konto w Millenium!!!
    Od: "PatronX" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > witam
    >
    > Chce otworzyć konto w Millenium!!!
    >
    > będę to robił przez internet bo jakaś promocja jest
    >
    > 1) ile czasu mi zajmie to otwieranie czy do konca roku sie wyrobie patrząc
    > na to że dokument musi kurier przywieżć odwieżć itp.
    >
    > 2) czy konieczna bedzie wizyta w oddziale?
    >
    > jak długo to potrwa chciałem sie uwinąć do końca roku!!!!

    Wchodzisz na:
    http://finanse.netwaluta.pl/millennium/0/0/1/

    Wypełniasz wniosek, w ciągu kilku dni przyjeżdza kurier z 2 umowami.
    Podpisujesz i kurier zabiera umowy.

    W ciągu tygodnia powinieneś dostać pocztą jedną podpisaną przez bank umowę i
    kartę płatniczą.

    Nie musisz odwiedzać oddziału.

    Czasami się to przedłuża, ale do końca roku powinnni się wyrobić.

    --
    Patryk