  • 1. Data: 2008-10-04 05:44:19
    Temat: Cetelem - zaniza rate o 2 gr by potem zadac karnych oplat
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Cetelem Bank w harmonogramie zanizyl rate o 2 gr a potem zadal karnych
    oplat:
    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29508,575149
    6,Dwugroszowa_pulapka_Cetelem_Banku.html
    Z artykulu wynika, ze nie byl to odosobniony przypadek.

    Chyba lepiej omijac szerokim lukiem.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-10-04 07:24:07
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Marcin pisze:
> [...]
    6,Dwugroszowa_pulapka_Cetelem_Banku.html
    > Z artykulu wynika, ze nie byl to odosobniony przypadek.

    Hehe, u mnie w GE Money Banku z ratami tak było, że do póki nie
    zobaczyłem wydruku z BIK to bym nie wiedział, że wiszę im jeden złoty
    (!) od 17 miesięcy (czyli od początku umowy). Raty spłacam w wysokości,
    jaka jest na odcinkach a mimo to gdzieś "złotówkę" mi dodali od
    siebie..... wpłaciłem jak najszybciej tą złotówkę i zobaczymy pod koniec.

    Pozdr,
    Tomek

  • 3. Data: 2008-10-04 10:31:33
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Tomek Głowacki pisze:

> [...]
    > jaka jest na odcinkach a mimo to gdzieś "złotówkę" mi dodali od
    > siebie..... wpłaciłem jak najszybciej tą złotówkę i zobaczymy pod koniec.

    W takich "bankach" jak Cetelem czy GE nie ma możliwości wpłaty
    w kasie banku - trzeba regulować przelewem. Wystarczy, że przelejesz
    w piątek wieczorem a termin upływa np w sobotę i już jesteś
    ugotowany. Bank naliczy Ci odsetki karne za spóźnienie.

  • 4. Data: 2008-10-04 10:33:55
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    6,Dwugroszowa_pulapka_Cetelem_Banku.html
    > Z artykulu wynika, ze nie byl to odosobniony przypadek.

    Z 2 groszy 1 tysiąc odsetek karnych przez kilka miesięcy.
    Tylko w gazecie wybiorczej!!

  • 5. Data: 2008-10-04 10:46:58
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Z 2 groszy 1 tysiąc odsetek karnych przez kilka miesięcy.
    > Tylko w gazecie wybiorczej!!

    Raczej w tych "pseudobankach". Przeciez nie chodzi o same
    odsetki ale oplaty za monity itp. pierdoly.

    Pozdrwiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2008-10-04 11:05:07
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 04 Oct 2008 12:31:33 +0200, jo44 napisał(a):

> [...]
    > w piątek wieczorem a termin upływa np w sobotę i już jesteś
    > ugotowany. Bank naliczy Ci odsetki karne za spóźnienie.

    Kiedy mialem kredyt odnawialny w GE kilka lat temu - bylo jeszcze "lepiej".
    Data splaty przypadala powiedzmy na 15 kazdego miesiaca, a jezeli moja
    wplata wyladowala na ich koncie 14 to zaliczali ja na poczet.. przyszlego
    miesiaca, a z obecnego mialem zadluzenie bo niesplacona rata!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2008-10-04 12:36:16
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 04 Oct 2008 12:33:55 +0200, jo44 wrote:

    > Tylko w gazecie wybiorczej!!

    Raczej przy wybiórczym czytaniu:

    "Powstała minimalna niedopłata, a bank stwierdził, że skoro pieniądze nie
    zostały spłacone w całości w terminie, to promocja "zero procent" nie
    obowiązuje. Na tej podstawie Cetelem naliczył odsetki - najpierw zwykłe, a
    potem karne."

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2008-10-04 14:07:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jo44 wrote:

    6,Dwugroszowa_pulapka_Cetelem_Banku.html

    > Z 2 groszy 1 tysiąc odsetek karnych przez kilka miesięcy.
    > Tylko w gazecie wybiorczej!!

    też mi się tak wydaje, że tam jest pół prawdy w tym artykule.

  • 9. Data: 2008-10-04 22:47:59
    Od: " maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > też mi się tak wydaje, że tam jest pół prawdy w tym artykule.

    Niestety - NIE...znam z autopsji.
    pozdr

  • 10. Data: 2008-10-04 23:43:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    maxi wrote:

    > Niestety - NIE...znam z autopsji.
    > pozdr

    wiesz, to ze cos pisza malym druczkiem i nie wszyscy czytaja co
    podpisuja to jedna sprawa
    ewidentny szwindel to druga

    nigdy nie mialem klopotw ani z lukasem, anie z żaglem, ani z cetelem ani
    z money bank
    jak do tej pory :)
    dobrym zwyczejem po splacie ostatniej raty jest poprosic o pisemko, ze
    kredyt zostal rozliczony.
    w ten sposb wyszlo, np, ze nie zaplacilem 2 groszy w money bank.
    puscilem zlecenie stale i nie zauwazylem, ze ostatnia rata rozni sie o 2
    grosze.
    jakbym nie zadzwonil, to pewnie po 3 latach by sie upomnieli (albo i nie)
    money bank kredyt zamknal, bez proszenia sie o te 2 grosze.