  • Data: 2004-04-21 11:37:26
    Temat: Re: Centralny Rejestr Dłużników-gdzie się znajduje???
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jocker Clio 1,4 <s...@p...onet.pl> wrote:
    > 1. Wyjasnij mi prosze co to jest BIG

    Np przywolywany przez ciebie Krajowy Rejestr Dlugow - ale se nazwe wymyslili
    cholera ;)
    Takich biur jest obecnie na rynku bodaj trzy.

    > 2. Podaj podstawe rawna zezwalajaca podmnmiotowi innemu niz bank
    > umieszczanie informacji w BIK'u bo przypuszczam ze o to Ci chodzi

    Ustawa o udostępnianiu informacji gospodarczych z 14 lutego 2003 roku
    (Dz. U. Nr 50, poz. 424 z 25.03.2003r.)

    http://www.krd.pl/Info/Index.aspx?stamp=632181512282
    315987&urn=main/baseFunctions/requirements

    > 3. Nie podawaj prosze niesprawdzonych informacji innym, wprowadzajac
    > ich tym samym w blad

    Nie pros o takie rzeczy innych zanim dokladnie nie sprawdzisz, prosze...

    Jednym slowem - jest zaleglosc klienta w stosunku do Ideii na kwote > 200
    zl - telefonia mogla umiescic go w ktoryms (lub we wszystkich) BIGach -
    aczkolwiek wczesniej poiwnna wyslac informacje na ten temat, ze bedzie
    umieszczala dluznika.

    http://www.PRnews.pl