    From: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CITYBANK - bardzo niebezpieczny bank!
    Date: Thu, 6 Nov 2003 19:07:12 +0000 (UTC)
    Sender: Adam Plaszczyca <t...@o...waw.pdi.net>

    edward <c...@k...bank.pl> wrote:
    > Z tego co znalazlem w internecie to nie ja pierwszy (i pewnie nie
    > ostatni) narzekam na ten bank. Glowny powod mojego niezadowolenia:
    > usluga CITYPHONE (!!!!) - wola o pomste do nieba.

    1. Nie m atakiego banku
    2. Nie ma takiej usługi.

    > [Ogolnie pani pytala mnie o rzeczy, ktore moze wiedziec kazdy kto

    Ogólnie zgodziłeś sie na to podpisując umowę.

    > Bylem przerazony! Nawet nie wiedzialem, ze mam usluge CITYPHONE.

    Bo nie masz.

    > Przeciez ktokolwiek mogl zadzwonic odpowiedziec na te banalne
    > pytania i dokonac sobie niemalego przelewu na dowolne konto i do
    > mnie nawet nie przyszloby potwierdzenie realizacji takiej tranzakcji!!!

    Czytać też nie umiesz? Bo umowy nie przeczytałeś?

    > W internecie mozna odszukac informacje sprzed dwoch lat
    > o (chorej) dzialalnosci CITYBANKu. Juz wtedy byla ona ponizej

    Nie można, nie kłam.

    > wszelkich standardow. Co ciekawe i najbardziej karygodne to fakt,
    > ze usluga CITYPHONE istaniala (dokladnie w takiej formie jak teraz)
    > juz dwa lata temu (przynajmniej). Juz wtedy ludzie na nia narzekali
    > informujac innych w internecie, ze to jest niebezpiecze.

    Nie istniała i nie istnieje. Nie kłaam, poza tym nażekania były na
    zupełnie co innego.

    > ps2. jeszcze jedna ciekawostka: zalozylem sobie konto w CITYBANKU

    Nie założyłeś. Nie kłam.

    > za kilka miesiecy itp... :D

    I naucz się podpisywać trzęsidupku anonimowy.

    --