  • 11. Data: 2012-02-23 12:45:06
    Temat: Re: CITI - chory bank + spelsniale wisnie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lukket" ji3f65$iqf$...@i...gazeta.pl

    > Ha! Mam podobnie, tyle że do mnie musiał obracać kurier
    > drugi raz, bo jednak bank stwierdził że nie da mi tego
    > limitu, który chciał dać przy pierwszej rozmowie
    > telefonicznej. Dokładając do tego fakt, że za
    > pierwszym razem kurier przywiózł dokumenty
    > z zupełnie innymi danymi, moje wrażenie
    > jest dokładnie takie samo jak Twoje...

    A ja uważam, że to dobry bank. Wiesz, dlaczego tak uważam?
    Bo jego szefowie bardzo duża zarabiają. :) I ja ani myślę
    o rezygnacji z tej karty. :)

    Co najwyżej ciachnę babę po jej zakręconym kutasie...
    Nie... Po antenie, gdy ta baba, się znaczy -- karata,
    nabierze cech peRFIDności...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-02-23 14:55:10
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
> [...]
    > - wypelniam zgloszenie
    > - dzwonia, zbieraja dane (kilka dni przerwy)
    > - dzwonia, tak, przyznajemy karte z limitem X
    > - wysylaja kuriera (podpisanie umowy) i .....
    >
    > Ano za kilka dni zagladam do skrzynki a tam pismo tej tresci :
    > "Z przykroscia informujemy, ze przyjete przez bank zasady przyznawania KK
    > nie pozwalaja obecnie na pozytywne rozpatrzenie wniosku.
    > Zapewniamy ze wszystkie dane Pana osoby zostana usuniete z baz danych
    > banku"
    >
    > - jakas PARANOIA ?? a moze w miedzyczasie
    > splesnialy im te wisnie ktorymi chcieli obdarowywac ? LOL

    Próbowałem dostać KK City w trzech różnych krajach europejskich. Za każdym
    razem pracując na umowę o pracę na czas nieokreślony, za każdym razem
    zarabiając powyżej lokalnej średniej.

    Trzy razy odmowa.

    W życiu nie zrozumiem tego banku. A przyznam szczerze, że bardzo chciałbym
    zrozumieć czym się kierują.

    W.

  • 13. Data: 2012-02-23 15:34:39
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    .googlegroups.com...
    On 23 Lut, 00:33, "Waldek" <m...@n...dam> wrote:
    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomościnews:ji3h9e$u1q
    >
    > Gdy bralem karte w innym banu, w trakcie rozmowy tel.
    > od razu kobitka "wyczesala" mnie w BIK podala limit jaki moge dostac
    > Czyli jednak DA SIE - bez niepotrzebnego zawracania dupy klientowi.
    >

    >To chyba musialo byc dosc dawno temu, bo przeciez w pl obowiazuje
    >koniecznosc rozdzielenia sprzedazy od decyzji kredytowej....

    To bylo ~5 m-cy temu, wiec chyba nie tak dawno ? ;)
    Zaproponowano mi max jaki moge dostac bez podpisu malzonki
    ktory to sam obnizylem o kilka stowek - zeby bylo na okraglo
    po czym kurier przywiozl umowe, a za kilka dni listonosz karte

    Pozdro

  • 14. Data: 2012-02-23 15:58:48
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ji5k0n$fvc$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > Trzy razy odmowa.
    >
    > W życiu nie zrozumiem tego banku. A przyznam szczerze, że bardzo chciałbym

    LOL

    Ja moglem miec karte Citka od dawna
    swego czasu latali przedstawiciele po firmie prosili i mocno naganiali
    ale wowczas nie bylem zainteresowany, poza tym czesto spotykalem sie
    z negatywnymi opiniami posiadaczy jak sa traktowani
    jesli dochodzi do jakiegokolwiek "zgrzytu" w zobowiazaniach.
    Nawet nowy pracownik (na umowe o prace) wowczas dostal
    ktory mial mniej wiecej 1/3 mojej pensji ... z zajebistym limitem 2kzl :D
    - no ale dostal, wiec jak widac nie bylo problemu.

    Bardziej sklanialbym sie w ta strone, ze zrobili sobie reklame
    a pozniej ktos zadecydowal, zeby jednak nie dawac kart "z wisniami"
    - moze szczegolnie dla klientow ktorzy nie sa zainteresowani
    "dodatkami" typu ubezpieczenie, city-alarmy i inne g.... ;P
    Rozumiem - maja takie prawo.

    Jednak tak czy inaczej, dupe ludziom zawracaja, wydzwania ze OK
    wysylaja kuriera z papierami a gdy juz czekasz na plastik
    to znajdujesz rezygnacje z zawarcia umowy.
    I wlasciwie tylko o to mi chodzi - bo nie widze tu sensu ani logiki
    a za kuriera chyba tez musza zaplacic :D

    Pozdro

  • 15. Data: 2012-02-23 16:03:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MK m...@i...pl ...

    > Decyzja kredytowa nie moze byc podejmowana tam gdzie jest prowadzona
    > sprzedaz, sa to rozdzielone w strukturze banku jednostki, wiec nie ma
    > mozliwosci uzyskania decyzji kredytowej na sluchawce przy skladaniu
    > wniosku. MOzna otrzymac co najwyzej tzw. wstepna decyzje na podstawie
    > scoringu systemowego. Pozniej i tak to przechodzi przez czlowieka...

    i tego wymagają przepisy?
    A nie mozna rozmawiać bezpośrednio z centrum przyznawania?

  • 16. Data: 2012-02-23 16:59:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    wiadomości news:XnsA002AE12639D3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > i tego wymagają przepisy?

    Tego wymagaja rekomendacje regulatora w ramach tzw. Rekomendacji T

    Rekomendacja 8
    W strukturze organizacyjnej banku powinny być rozdzielone funkcje związane
    z:
    a) pozyskiwaniem klientów i sprzedazą oferowanych produktów,
    b) bezpośrednią analizą wniosków kredytowych, oceną ryzyka i podejmowaniem
    decyzji kredytowej oraz monitorowaniem detalicznej ekspozycji kredytowej w
    czasie
    jej trwania.

    > A nie mozna rozmawiać bezpośrednio z centrum przyznawania?

    A taka rozmowa nie bedzie sprzedaza? ;) Kiedys sprzedawca dzwonil do
    analityka z pytaniem czemu jeszcze jego wniosek nie zostal zatwierdzony...
    Teraz juz nie powinien... Klient tez nie rozmawia bezposrednio z
    analitykiem...

    MK

  • 17. Data: 2012-02-23 17:23:45
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Wyjebaj sie z tymi wisniami na grupe o owocach bo już zaczynają mnie
    wkurwiać w co drugim poscie choć nic nie mam do wisni nawet je lubie w
    syropie.

  • 18. Data: 2012-02-23 19:21:45
    Temat: Re: CITI - chory bank
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wyjebaj sie z tymi wisniami na grupe o owocach bo już zaczynają mnie
    > wkurwiać w co drugim poscie choć nic nie mam do wisni nawet je lubie w
    > syropie.

    To lyknij sobie wisniowke :D
    jak nie pomoze, to wyjebaj sie o drzewo - moze byc inne owocowe.
    Nie pasuje - nie czytaj, big problem zablokowac niechciany watek :/

  • 19. Data: 2012-02-26 09:39:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kowtow" 4f467626$0$1268$6...@n...neostrada.pl

    > Wyjebaj sie z tymi wisniami na grupe o owocach bo już zaczynają mnie wkurwiać w co
    drugim poscie choć nic nie mam do wisni nawet
    > je lubie w syropie.

    Ja dostałem od Citi w sumie 150 wiśni.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-02-26 15:00:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" ji5k0n$fvc$...@i...gazeta.pl

    > W życiu nie zrozumiem tego banku. A przyznam szczerze, że bardzo chciałbym
    zrozumieć czym się kierują.

    Troską o Twe szczęście przepełnione jest serce me.
    Pomogę Ci!!! W zamian za niewielką, symboliczną opłatą,
    dostarczę Ci informacji o tym, jak to było w moim wypadku.
    Zbierzesz tak informacje od masy ludzi -- i będziesz miaU
    odpowiedź na nurtujące Cię pytanie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'