  • 1. Data: 2003-05-08 20:41:53
    Temat: CHF w KB :)
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    Tak sobie patrze na oferte Kredyt Banku wychwalanego pod niebiosa
    przez pewnego osobnika i o malo co nie spadlem z krzesla: kredyt
    mieszkaniowy w CHF od... 5,60%. Drozszy niz w EURO.
    Dobre... Popatrzcie na inne banki, nawet te "najdrozsze".
    Tak sobie mysle, ze jak sie nie chce udzielac kredytow w jakiejs
    walucie, to sie tego po prostu nie oferuje, a nie daje zaporowe
    oprocentowanie. No ale coz, widocznie Kredyt Bank mysli inaczej.

    G.

    PS. Tak, tensor, wiem, ty wychwalasz tylko kredyt w PLN, nie musisz
    sie tlumaczyc ;)

  • 2. Data: 2003-05-09 06:32:24
    Temat: Re: CHF w KB :)
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Tensor nie wychwala tylko podaje racjonalne argumenty za tym kredytem. A
    poza tym ja przeczytalem uwaznie umowe kredytowa KB na kredyt w PLN. Jest
    bardzo przejrzysta o wiele bardziej niz w innych bankach (a diabel tkwi w
    szczegolach).
    A jesli ktos bedzie chcial wziac kredyt w PLN w KB w czerwcu to moze miec
    oprocentowanie od 6,5% (wklad od 40%) lub od 7% (wklad nizszy). a moze
    bedzie nawet nizsze kto wie bo WIBOR ostatnio bardzo spada, pewnie juz a
    konto majowej obnizki stop przez NBP o kolejne 0,25%

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2003-05-11 10:47:30
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > G.
    > PS. Tak, tensor, wiem, ty wychwalasz tylko kredyt w PLN, nie musisz

    Ten osobnik kilka już razy pisał o tym krytycznie. Niestety nie wie dlaczego KB
    odchodzi od CHF w kredytach (kosmiczne oprocentowanie) i depozytach (prawie
    zerowe oprocentowanie) a inne banki nie. Co jest takiego niebezpiecznego w CHF
    dla banku. Może ktoś mądry go oświeci. Będzie bardzo wdzięczny.