  • 31. Data: 2007-04-26 14:34:08
    Temat: Re: CHF marza 0,85 %
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    No tak, akurat wziałeś na rynek wtórny...
    JaC

  • 32. Data: 2007-04-27 08:59:51
    Temat: Re: CHF marza 0,85 % prowizja
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    W ofercie banku w arkuszu jest wpisane prowizja 0 %.
    LTV około 70%, ale wkład własny wnoszony głównie jako końcowe transze.
    JaC

  • 33. Data: 2007-04-27 09:26:04
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    >W ofercie banku w arkuszu jest wpisane prowizja 0 %.
    > LTV około 70%, ale wkład własny wnoszony głównie jako końcowe transze.

    no to ubezpieczenie pewnie 2%

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 34. Data: 2007-04-27 09:55:48
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    1,5% na co się składają 1,0 % do czasu ustanowienia hipoteki na kredytowanej
    nieruchomości (czyli generalnie
    standardowo) plus 0,5 % za wkład własny po uruchomieniu kredytu.
    JaC

  • 35. Data: 2007-04-30 22:28:56
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    BM <n...@d...literypl> wrote:
    > No to może moje trzy grosze dla lubiących konkrety:

    To i ja sie dolacze.
    Listopad 2006, troche ponad 100% wartosci nieruchomosci=142kpln
    30 lat.

    Libor 6M + 1,5%, marza 1,5% (chcieli 2%), ubezpieczenie NNW w cenie
    (obejmuje rowniez zgon z innej przyczyny niz NNW ale wtedy ~10% sumy
    ubezpieczenia jest wyplacane - tak zrozumialem OWU).

    Wynagrodzenie z przedzialu gorszych klientow Nordei (do 5k pln)
    Troche sie wtedy nabiegalem po roznych bankach i nie bankach, przy tej
    kwocie kredytu nikt nie chcial dobic ponizej 1,5% marzy (moze PKO BP
    chcialo ale inne rzeczy mnie tam degustowaly). W DB byloby fajnie, ale
    na 20 lat albo zabezpieczenie na innej nieruchomosci niz budowana, w
    Fortisie za male pieniadze na dobry kredyt...

    W Nordei musialem lyknac konto (chwale sobie - przenioslem sie z BZWBK),
    dostalem od razu KO na rownowartosc miesiecznego wynagrodzenia i KK na
    tyle samo (karta jest do dupy, nie polecam, ale myslalem ze w jednym
    banku to wygoda - automatyczna splata i takie tam, leguramin i TOiP
    studiowalem pozniej).

    Generalnie polecam bo bylo fachowo, szybko i bez kolejek.

    Wwieslaw

  • 36. Data: 2007-05-08 16:01:15
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Trochę trwało wyjaśnianie: prowizja wynosi 1,2%
    Przypomnę marżę 0,85%
    Nie ma w tym ubezpieczenia, ale nieobowiązkowe.
    JaC