  • 11. Data: 2013-08-23 18:40:46
    Temat: Re: Bumerang - 4%
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Budzik napisał(a) w wiadomości: <2...@b...poznan.pl>...

    >A myslicie, ze propognozujac np. do polowy przyszłego roku nalezy oczekiwać
    >ze lokaty spadna jeszcze duzo ponizej 4, podskoczą duzo powyzej 5 a moze
    >beda sie trzymały w okolicach 4%?
    >Wiadomo, ze to troche wróżenie z fusów ale... jak myślicie?

    Jednak lokaty zależą torchę od stóp a te, jak się zarzeka p. Marek, którego
    nazwisko wśród ciułaczy jest niepopularne, już nie spadną. Poza innymi
    przyczynami wymienił dość zabawną:
    " (.) chcieliśmy powiedzieć rynkom: 2,5 proc. i koniec. Oznacza to, że tym wszystkim,
    którzy
    chcieli kupować papiery skarbowe, by pospekulować, mówimy basta."

    Myślę, że lokaty jeszcze mogą trochę spaść, ale raczej będzie innego rodzaju
    przetasowanie w produktach. Wchodza w życie kolejne regulacje nadzoru
    (nie tylko chodzi o kredyty), ujawnią się praktyczne skutki połączenia KB z BZWBK
    i FM z PBP.

    Arek

  • 12. Data: 2013-08-23 19:31:59
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-08-23 18:40, Arek pisze:
    > Jednak lokaty zależą torchę od stóp a te, jak się zarzeka p. Marek, którego
    > nazwisko wśród ciułaczy jest niepopularne, już nie spadną. Poza innymi
    > przyczynami wymienił dość zabawną:

    Trochę, bo ostatnio nie było obniżki, a mimo to wśród lokat do 12M dziś
    odnajduję najlepszą na 3,4% w Idei, gdy jeszcze nie tak dawno dawali
    3,85% (nie pamiętam na ile - kilka miesięcy). Z kolei Open na 24M
    niedawno 4,5%, potem 4,1, a od dziś 3,85%. Wkrótce koniec miesiąca -
    ciekawe ile da Meritum na swoim KO. Celuję, że z 3,4% spadnie na 3%.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2013-08-26 00:44:39
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości grup

> [...]

    niedawno 4,5%, potem 4,1, a od dziś 3,85%. Wkrótce koniec miesiąca -
    ciekawe ile da Meritum na swoim KO. Celuję, że z 3,4% spadnie na 3%.
    -----------------------
    Wszystko do czasu kiedy FED zastopuje QE3. Odplyw kapitalu z rynkow
    wschodzacych, czyli Polska sie na to lapie- oslabienie PLN-podwyzka stop
    procentowych-zwyzka oprocentowania lokat PLN

  • 14. Data: 2013-08-26 01:54:49
    Od: p...@g...com

    Den mĺndagen den 26:e augusti 2013 kl. 00:44:39 UTC+2 skrev Krzysztof:

    > Wszystko do czasu kiedy FED zastopuje QE3. Odplyw kapitalu z rynkow
    >
    > wschodzacych, czyli Polska sie na to lapie- oslabienie PLN-podwyzka stop
    >
    > procentowych-zwyzka oprocentowania lokat PLN

    A dlaczego z rynkow wschodzacych? Na QE3 najbardziej skorzystaly rynki rozwiniete.
    Tam, a nie u nas hossa roszalala sie do niebotycznych poziomow, stopy spadly prawie
    do 0. Podwyzki stop i to szybkie szykuja sie raczej w eurolandzie.

  • 15. Data: 2013-08-26 21:05:04
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Den mandagen den 26:e augusti 2013 kl. 00:44:39 UTC+2 skrev Krzysztof:

> [...]

    stopy spadly prawie do 0. Podwyzki stop i to szybkie szykuja sie raczej w
    Zobacz co dzieje sie z waluta Brazylii, Indii czy Turcji, ......Polska
    nastepna w kolejce