    From: Robert <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Blokada konta w mBanku - pomocy!
    Date: Tue, 26 Mar 2002 08:43:22 +0100
    Sender: r...@f...onet.pl@pc101.pgf.com.pl

    pedros napisał(a):

    > Zablokowali mi konto. Okazalo sie, ze bank (Pekao SA) takiej jednej firmy
    > podwojnie zrealizowal wyplate. Kasa trafila na moje konto w mBanku (2x270
    > zlotych) i nawet o tym nie wiedzac, wydalem ja. Teraz mBank zablokowal mi
    > konto i chce (ponoc na wniosek Pekao - tlumacza sie bledem systemu), abym
    > odeslal jedne 270 zlotych z powrotem. Pomijajac zwykla ludzka uczciowosc -
    > czemu do jasnej cholery zablokowali mi konto? Nikt mi nic nie powiedzial,
    > nie poprosil (listownie, ani telefonicznej), a o calym fakcie dowiedzialem
> [...]

    Dziwne, mi tez do mBanku wpadly 2 przelewy zamiast jednego (cos ponad 1k
    pln)
    ale konta nie zablokowali. Zadzwonili tylko z mBanku i powiedzieli
    ze maja pismo z rajfajzena itp i co maja z tym zrobic. Powiedzialem zeby
    oddali
    jak beda srodki. Srodki byly ale nie na ekoncie tylko na emaxie i mBank
    ich
    nie tylko ze nie oddal, ale napisal do rajfajzena ze kasy nie da bo nie
    ma
    mozliwosci.
    Przez caly czas konto nie bylo zablokowane, sprawdzalem wykonujac
    przelewy do
    Fortisa.

    Robert