  • Data: 2002-01-10 07:14:48
    Temat: Re: Blad systemu w mBanku
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poruszyłem ten wątek, bo to ciekawe.

    Kwestia gustu ;)

    >Skoro zamieścili link kontaktowy znaczy, że odpisują. Nie mają nic do
    ukrycia.

    To mam szczęscie, mi zawsze odpisuja :)

    >A jak napisałem że według mnie coś na moim stanie
    > jest nie tak to zupełnie jakby listy były przekierowywane na Berdyczów.
    Ani
    > słowa. Widocznie w tym przypadku mają coś na sumieniu dlatego woleli
    > przemilczeć. Skubną trochę a to z tego konta a to z tamtego. Oczywiście
    > niezbyt często a może wręcz rzadko.

    Potraktowales swoj list elektroniczny jako reklamacje? Tylko skad Oni
    "biedni" maja wiedziec, ze "Ty" to Ty? Po e-mailu? Zarty sobie stroisz?
    Przeciez poslugujac sie Twoim e-mailem kazdy, moze to zrobic. Rada na
    przyszlosc... W takich sytuacjach skladaj oficjalne reklamacje. Wtedy mozesz
    spodziewac sie sensownego wyjasnienia.