    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Biją [pianę?] Polaków w UK [OT]
    Date: Tue, 28 Jun 2016 01:49:56 +0200

    "PiteR" X...@l...net

    > Dwóch Polaków pobitych w Londynie w weekend.

    > http://piterpro.private.pl/uk/img_2016-06-28_dwoch_p
    olakow_pobitych.jpg

    Parafrazując pewnego komornika -- w Anglii jest ponad 850 tysięcy Polaków,
    a pobito tylko dwóch, więc nie jest to problem, którym warto zajmować się. ;)

    Trudno mi uwierzyć w takie akurat skutki BrExitu.
    Do głowy by mi nie przyszło takie coś przed tygodniem.

    Polska wpada w ręce Wschodu -- chyba, że polskie służby dyplomatyczne
    jakoś rozwiążą ten problem. (albo Rosjanie będą bili Polaków skuteczniej)

    Ja bym Nocne Wilki WWPutina wpuścił do Polski, przyznałbym im (czekającą
    na granicy) jednośladową eskortę policyjną studzącą zapały pseudopatriotów
    polskich, zatroszczył się o normalne ceny zniczy i kwiatów w okolicach
    cmentarzy oraz o normalne ceny usług -- hotelowych chociażby...

    W razie potrzeby (gdyby okoliczna ludność chciała zarobić ,,dodatkowo'')
    zapewniłbym darmowe znicze i firmowe kwiaty -- opłacone przez polskie
    władze lokalne bądź centralne.

    IMO Polski nie stać na kolejna wojnę na dwa fronty -- zachodni i wschodni.

    Teraz jest późno, ale IMO lepiej późno [przyjść na dworzec -- choćby po
    odjeździe stosownego pociągu?] niż wcale.

    Pisanie nie wymaga patrzenia -- gorzej z czytaniem. :)
    Obecnie niemal nie widzę tego, co piszę. :)
    (proszę [żebrzę?] o wyrozumiałość)

    -=-

    Myślałem, że BrExit jest problemem polityków -- do głowy mi nie przyszło,
    że BrExit skopie dupska przeciętnym ludziom, zwłaszcza Polakom, którzy
    jeszcze w tym roku rozpatrywali przejęcie władzy w Londynie.

    IMO w ślad za UK mogą iść inni, w tym także Francja i Niemcy!
    (czyli wg mnie -- kres UE nadszedł)
    IMO potrzebne są nowe porozumienia -- z Chinami i Hindusami oraz z Rosją...
    Z tą ostatnią -- rzecz jasna po ,,sprzedaniu'' RinataA...

    Polska gospodarka to IMO -- handel, usługi oraz rolnictwo...
    Marnie to przedstawia się...