eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ? › Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
    Date: 25 Oct 2003 00:44:21 +0200
    Sender: k...@d...pm.waw.pl

    "Strange" <s...@i...pl> writes:

    > Podejrzewam, że dla nich polecenie z ich centrum autoryzacji (WBK) jest
    > wiążące

    Nawet na pewno.

    > chociaż to nadgorliwe babsko mogło dac mi kilka minut (np. na ustalenie, że
    > mBank _nie odnotował żądania autoryzacji_, bo tak było).

    To bez znaczenia, zastrzezenia karty nie da sie cofnac - innymi slowy,
    ta karta juz byla martwa przed jej przecieciem.

    > I tu jest problem z własnością karty.Czy jako użytkownik (a nie właściciel,
    > którym
    > jest bank) mogę ich z tego artykułu skarżyć.

    Oczywiscie ze nie i w ogole nie ma to najmniejszego sensu. Potraktuj
    to tak, jakby to WBK CA zniszczylo ci karte (sklep tylko wykonal
    fizycznie to polecenie) na podstawie umowy zawartej posrednio z bankiem.

    Bardziej bym sie zastanawial kto zastrzegl karte i dlaczego - ale
    zapewne umowa z bankiem przewiduje ze jest to dopuszczalne bez podawania
    przyczyny.

    > Byc może, wszystko to potoczyło się podejrzanie szybko.

    Znaczy zgodnie z regulaminem.

    > ATSD zastanawiam się, czy jakiś brukowiec typu SE nie zainteresował by się
    > sprawą.
    > Carrefour - Czyżyny ma kilka wstydliwych grzeszków.

    Moze zadzwon do "NIE" :-(
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH