eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ? › Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!pm.waw.pl!defiant.pm.waw.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
    Date: 24 Oct 2003 16:22:59 +0200
    Organization: The Palace of Youth in Warsaw
    Lines: 38
    Sender: k...@d...pm.waw.pl
    Message-ID: <m...@d...pm.waw.pl>
    References: <bn9620$vjo$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: defiant.pm.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: defiant.pm.waw.pl 1067005379 711 195.116.170.36 (24 Oct 2003 14:22:59 GMT)
    X-Complaints-To: n...@d...pm.waw.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Oct 2003 14:22:59 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:265430
    [ ukryj nagłówki ]

    "Strange" <s...@i...pl> writes:

    > -Niestety otrzymalismy z centrum autoryzacji (WBK) informacje, ze zostala
    > zastrzezona.

    Zdaza sie.

    > -Ze, ze co ?? Przeciez jej nie zastrzegalem.
    > -Niestety, musimy ja zniszczyc.
    > -Pani zartuje, prosze poczekac, zadzwonie do banku (mBank).
    > Po wybraniu przeze mnie numeru i jakichs 30 sekundach zobaczylem moja karte
    > gustownie przecieta w polowie i zapakowana do woreczka.

    Slusznie. Widocznie nie stanowiles zagrozenia :-)

    > Poszedlem po poludniu do tego sklepu, zeby zapytac, do kogo moge zlozyc
    > jakas reklamacje or something.

    Do banku, oczywiscie. Skad sklep ma to wiedziec? On tylko dostal informacje
    od wlasciciela karty, ze ma ja zniszczyc.
    Przeciez to z bankiem masz umowe, a nie z Carrefourem albo z WBK CA.

    > Chce przeciez jakies odszkodowanie, a chociazby zwrot poniesionych kosztów.
    > Oczywiscie, totalna olewka.Cwana pani z nozyczkami nie byla juz taka
    > odwazna, zeby porozmawiac ze mna twarza
    > w twarz, tylko przez telefon uslyszalem, ze mam skontaktowac sie z WBK.
    > Ja na to, ze przeciez oddalem karte w rece jej pracownika, a przecial ja nie
    > kto inny, tylko ona
    > sama (tez pracownik Carrefour-a), zatem mam prawo oczekiwac od nich
    > chociazby posrednictwa, a tak własciwie
    > co mnie obchodzi ich system ??

    Nie. BTW: a co ich obchodzi karta, ktorej wlasciciel na podstawie
    zawartych z nimi posrednio umow nakazal im ja zniszczyc, i z ktorego
    polecenia sie wywiazali? To sprawa miedzy nimi a WBK, a druga miedzy
    Toba i bankiem.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1