eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ? › Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
    From: "Strange" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
    Date: Fri, 24 Oct 2003 19:27:29 +0200

    news:bnbldv$j83$2@inews.gazeta.pl...
    > Po przeczytaniu całego wątku mam następującą sugestię. Uzyskaj w banku, u
    > operatora czy gdzie tam możesz na piśmie opinię, czy pracownik sklepu miał
    > podstawę prawną do przecięcia tej karty.
    Podejrzewam, że dla nich polecenie z ich centrum autoryzacji (WBK) jest
    wiążące
    chociaż to nadgorliwe babsko mogło dac mi kilka minut (np. na ustalenie, że
    mBank _nie odnotował żądania autoryzacji_, bo tak było).

    > Jeśli się okaże, że takiego prawa
    > nie miał, to po prostu powiadom prokuraturę o zniszczeniu dokumentu,
    > albowiem to jest przestępstwo z art. 276 kk.
    I tu jest problem z własnością karty.Czy jako użytkownik (a nie właściciel,
    którym
    jest bank) mogę ich z tego artykułu skarżyć.

    >Spodziewam się, że w celu
    > załagodzenia sprawy bardzo szybko Ci zwrócą koszty, a na drugi raz
    > zastanowią się.
    I tu pojawia się problem, sądzę, że zaryzykują czekanie i moje zniechęcenie.
    Wiesz, jak funkcjonuje polskie sądownictwo.

    > Może być faktycznie tak, jak sugeruje jeden kolega, że oni
    > mają za to premię i po prostu polują na takie przypadki.
    Byc może, wszystko to potoczyło się podejrzanie szybko.

    ATSD zastanawiam się, czy jakiś brukowiec typu SE nie zainteresował by się
    sprawą.
    Carrefour - Czyżyny ma kilka wstydliwych grzeszków.

    Pozdrawiam,
    S.